وکیل تامین اجتماعی

بهترین وکیل برای تامین اجتماعی را بشناسید. سازمان بیمه تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمان های بیمه در کشور است که اهداف و استراتژی های خاص و ویژه ای دارد. اما گاها در بین کارگر و کارفرما یک سری مشکلات حقوقی در خصوص بیمه رخ می دهد که رسیدگی به آن ها در دادگاه ممکن است برای دو طرف تا حدودی مشکل و زمان بر باشد از این رو وکیل برای بیمه تامین اجتماعی کسی است که صلاحیت رسیدگی به دعاوی حقوقی مرتبط با بیمه را دارد.

شماره تماس وکیل تامین اجتماعی:

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل تامین اجتماعی و مشاوره حقوقی به نگارش در آمده است. شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت سوالات مربوط با تامین اجتماعی و اداره کار به صورت 24 ساعته با شماره 09122724813 و 91010983-021 تماس حاصل نمایید.

پذیرش نداریم!

مزایای وکیل برای بیمه تامین اجتماعی:

وکیل برای بیمه تامین اِجتماعی در واقع فردی است که به قوانین اداری، بیمه و رسیدگی به پرونده ها در دیوان عدالت اداری آشنایی دارد و هر دعوایی که در خصوص کارگر و کارفرما باشد را می تواند بررسی کند. در دیوان عدالت اداری رسیدگی به این گونه پرونده ها مختص به دانش خاصی است تا روند اداری پرونده صحیح پیش برود. وکلای بیمه با تجربه زیادی که در این خصوص دارند از حقوق و مزایای افراد در رابطه با بیمه دفاع کنند.

خدمات وکیل برای بیمه تامین اجتماعی:

اگر در روند کار بین کارگر و کارفرما اختلافاتی پیش بیاید و این اختلافات بر روی بیمه شخص کارگر تاثیر بگذارد وکیل برای بیمه تامین اجتماعی می تواند به شکایات و اعتراضات کارگران علیه کارفرما رسیدگی کنند.  طبق قانون تامین اجتماعی کارفرما وظایفی در قبال کارگران خود را دارد که موظف است آن‌ها را انجام دهد. عدم انجام این وظایف و یا تخلف نمودن در آن‌ها حرم محسوب می شود و فرد کارگر می تواند از طریق وکیل برای دریافت حقوق خود دادخواستی تنظیم نماید و حقوق خود را مطالبه کند.

از جمله وظایفی که عدم رعایت آن جرم محسوب می شود شامل مرخصی، حقوق، حق مسکن، عیدی و پاداش، حق اولاد، خوار و بار و … می باشد که قانون آن ها را تعیین کرده است و با بر اساس تعرفه های خاص متخص تامین اجتماعی و قانون کار این حقوق پرداخت شود. چنانچه هر کدام از این حقوق پرداخت نشود و یا کمتر از میزان تعیین شده توسط اداره کار پرداخت شود به معنی پایمال شدن حقوق کارگر است و برای استحقاق این حقوق باید کارگر یا وکیل او از کارفرما شکایت کند.

پیشنهاد می کنیم مقالات ذیل را بخوانید و جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره 09122724813 و یا 91010983-021 تماس حاصل نمایید.

شکایت از کارفرما

وکیل رایگان تامین اجتماعی

نحوه رسیدگی وکیل برای بیمه تامین‌اجتماعی:

وکیل برای بیمه تامین اِجتماعی قبل از شکایت معمولا هنگام دعوا بین کارگر و کارفرما تبصره ها و تذکرهای لازم را به دو طرف دعوا می دهد تا شاید قبل از دادخواست و شکایت این موضوع بدون دغدغه بین طرفین حل شود.

وقتی دادخواستی در این خصوص از طرف وکیل مطرح می شود معمولا در دو مرجع هیات تشخیص و هیات حل اختلاف مستقیم رسیدگی می شود. در ایران چندین هیات تشخیص و اختلاف وجود دارند و با توجه به نوع دعوا در مرجع خاصی به آن رسیدگی می شود. به طور مثال اگر طرف دعوا کارفرما باشد و اختلافات از طریق وکیل حل و فصل نشود باید شکایت در اداره کار استان مطرح شود و اگر طرف دعوا کارگر باشد باید نماینده قانونی کارگران و یا انجمن صنفی کارگران مراجعه کرد.  سرعت بخشیدن به این دعاوی تنها با کمک یک وکیل تامین اِجتماعی آشنا با روند پرونده ها و قوانین مرتبط امکان پذیر است.

امتیاز دهید

1 دیدگاه

پیام بگذارید