مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته

هزینه دستور موقت

جهت ارائه خدمات حقوقی مناسب برای بهره برداری و رفاه عموم مردم، مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته تهران در کلیه زمینه های حقوقی و کیفری و خانواده توسط اینجانب به صورت کاملاً رایگان در دسترس می باشد که راه های استفاده از این موضوع در زیر آمده است.

مشاوره ظاهرا امری ساده است اما پیدا کردن مشاور معتمد، متخصص اقدامی سخت می باشد و البته که انجام مشاوره اقدامی سنجیده و هوشمندانه از سوی اشخاص می باشد.

مشاوره چیست؟

امروزه برای اینکه مسیر زندگی و برنامه های خود را به نحو معقول و صحیح تعیین و اجرا نماییم نیازمند این هستیم که در هر رشته تخصصی به اهل فن آن رشته و صنف مراجعه نماییم تا با بهترین شکل برنامه های خود را به جلو تعریف کنیم لذا از این قبیل رشته ها و صنوف امر وکالت می باشد که بهتر است آن فرد شایسته را تعیین و مراجعه لازم را داشته باشیم تا مسیر تعیین و برنامه اجرا شود.

به عبارت دیگر حضور مداوم و فیزیکی مشاور حقوقی در کنار هر شخص امری ضروری و اجتناب ناپذیر است چرا که با پیچیده شدن زندگی شهر نشینی و شکل گیری پیامدهای گوناگون در عصر حاضر داشتن مشاور کاملا امری منطقی و عاقلانه ای می باشد.

چگونه مشاوره حقوقی رایگان بگیریم؟

برای اخذ مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل بصورت آنلاین ، تلفنی تماس حاصل فرمایید:

الف) شماره تماس همراه 09122724813

ب) شماره واتس آپ و تلگرام 09122724813

ج) اینستاگرام ebrahimi_lawyer89

د) ایمیل hamidreza.lawyer89@gmail.com

مشاوره حقوقي تلفني رايگان 24 ساعته:

شما هموطنان می توانید برای دسترسی راحت و بدون هزینه رفت و آمد از طریق شماره 09122724813 بصورت رایگان با وکیل مربوطه تماس حاصل فرمایید تا مشاوره تخصصی خود را دریافت نمایید.

وکیل آنلاین:

برای مشاوره حقوقی رایگان با وکیل آنلاین می توانید از طریق واتساپ و شماره تلفن 09122724813 درخواست مشاوره بدهید و در صورت آنلاین بودن و قبول درخواست مشاوره به صورت آنلاین و چت یا تماس تصویری و یا با شماره گیری تلفن های مذکور با ارتباط مستقیم به وکیل و مشاوره حقوقی وصل و مشاوره تخصصی بگیرید.

امروزه شناخت نسبت به فضای آنلاین و دیجیتال در جهت سرعت کار و فوریت امر بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل امور وکالت هم از این مزیت بی نصیب نمانده است و از طریق فضایی وب ، اپلیکیشن های پیام رسان ، ایمیل و… می توان ارتباط خود را با وکیل پایه یک دادگستری برقرار نمود.

تلفن مشاوره حقوقی رایگان:

تلفن مشاوره حقوقی رایگان به صورت 24 ساعته با شماره 09122724813 در اختیار شما است.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان:

1-ارتباط با وکیل متخصص در زمینه مورد سوال شما

2-مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین

3-امکان ارسال مدارک به صورت اینترنتی و دریافت پاسخ

4-امکان لایحه نویسی و تنظیم دادخواست

5-صرفه جویی در زمان و هزینه مشاوره

مزایای بهره گیری از تلفن مشاوره حقوقی رایگان:

1-مشاوره حقوقی رایگان با وکیل متخصص

2-مشاوره آنلاین حقوقی

3-ارسال مدارک در واتساپ و دریافت اطلاعات

4-صرفه جویی در هزینه و زمان

ساير مزايا مشاوره حقوقي رايگان به شرح ذيل است:

1- ارتباط آنلاین با وكیل حقوقی به صورت رايگان

2- امكان ارسال مطالب و اسناد به صورت عكس

3- امكان لايحه نويسي

4- طرح دادخواست صحيح قبل از طرح دعوا

5- ایجاد حسن نیت از سوی مشاور

مشاوره تلفنی با وکیل حمیدرضا برادران ابراهیمی:

1-امکان ارتباط مستقیم با وکیل متخصص

2-هزینه رایگان تماس و مشاوره تلفنی

3-صرفه جویی در زمان

4-مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته تهران

5-اطمینان و حسن نیت از سوی مشاور

پیشنهاد می شود این مطالب را از دست ندهید:

خرید و فروش ملک قولنامه ای

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره حقوقی واتساپ

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقي رایگان 24 ساعته تهران:

در گذشته براي دريافت مشاوره حقوقي مي بايست با تعيين وقت قبلي با وكيل مورد نظرتان ارتباط برقرار مي كرديد وليكن در حال حاضر به صورت 24 ساعته در حال ارائه مشاوره حقوقي به هموطنان در كل كشور به صورت تلفني مي باشد در صورتي كه شما مشاوره تخصصي در هر زمينه اعم از كيفري و يا حقوقي داشته در كمترين زمان مشاوره تخصصي در همان زمينه مورد نظرتان را دريافت نمائيد. دسترسی و سرعت دو فایده انجام مشاوره فوری و 24 ساعته می باشد.

مشاوره حقوقی 24 ساعته دعاوی خانواده:

در خصوص امور مربوط به خانواده، اجرت المثل، نفقه، حضانت، جهیزیه، ازدواج مجدد، تمکین، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج و یا به درخواست زوجه، شرایط طلاق در صورت تقاضا به دادخواست زوجه، توضیح اموری مانند عسر و حرج، مهریه و شرایط اخذ از همسر، تأمین خواسته و توقیف اموال، اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، اعسار از پرداخت مهریه، ملاقات فرزند، لایحه دفاعیه در خصوص تمامی امور فوق  می توانید مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین وکیل خانواده داشته باشید.

مشاوره حقوقی 24 ساعته دعاوی کیفری:

در خصوص امور کیفری مشاوره حقوقی 24 ساعته در خصوص کلاهبرداری و شرایط اثبات آن – ضرب و شتم – توهین و افترا – خیانت در امانت  – چک کیفری – و راه های اثبات و یا عدم اثبات آن – سرقت و قتل – قاچاق کالا و ارز – تصرف عدوانی، و امور حقوقی مانند الزام به تنظیم سند ملک و خودرو – وصول مطالبات چک و سفته و رسید عادی و تنظیم قرارداد و سایر موارد حقوقی می توانید مشاوره رایگان داشته باشید.

مشاوره حقوقی 24 ساعته دعاوی ملکی:

مشاوره حقوقی ملکی رایگان با وکیل متخصص در زمینه ملکی به صورت ملکی به صورت تلفنی و آنلاین به صورت 24 ساعته در کلیه زمینه های ملکی در اختیار شماست کافی است با توجه به موضوعات خاص ملکی قبل از هرگونه اقدامی مشاوره نموده تا جلوی مخاطرات شما گرفته شود.

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری :

در صورتی که شما نیاز به مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری داشته باشید به صورت کاملاً تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی شامل: امور خانواده، ملکی و ثبتی- وصول مطالبات- کیفری می توانید مشاوره لازم را اخذ نمایید. بنابراین با شماره تماس 09122724813 می توانید با اینجانب و سایر راه های ارتباطی در تماس باشید.

امتیاز دهید

1 دیدگاه

  • علی

    1401-02-24 - 8:42 ب.ظ

    باسلام پدرم 40 سال پیش ملکی را به طور رسمی از فردی خریده و اکنون فردی که نوه برادرش است مدعی است که باید پدرم یک اقرارنامه عادی که توسط آن فرد تنظیم شده را امضا کند و اقرار کند که این ملک متعلق به برادرش هم بوده و با توجه به اینکه چندین بار اقدام به تهدید و ارعاب پدرم کرده و چون از اساس این موضوع کذب است پدرم این اقرارنانه عادی را که نوه برادرش علیه او تنظیم کرده را امضا نکرده و اکنون پس از گذشت پنج سال یکی از آشنایان آن فرد پیغام آورده که این فرد سال گذشته از غفلت پدر سالخورده ما (83)سال سن استفاده کرده و به لطایف الحیل امضا پدرم را بر روی آن اقرارنامه عادی گرفته و مدعی شده به محض اینکه پدر ما از دنیا برود این اقرارنامه را در دادگاه به جریان می اندازد اگر واقعا این ادعایش،درست باشه و امضای پدرمان را گرفته باشد و بعد از فوت پدرمان آن را نشان دهد ما چه باید بکنیم

پیام بگذارید