وکیل بیمه بیکاری در تهران

امروزه به منظور حمایت دولت از کار و نیروی کار و رسیدن افراد به حق و حقوق قانونی خود تدابیر زیادی اندیشیده و نمایندگانی جهت استحقاق حقوق این افراد تعیین کرده است. وکیل بیمه بیکاری در تهران قطعا یکی از این نیروهای خبره می باشد که می تواند در این راستا افراد را یاری کند.

بر اساس نیروی کار اگر کارفرمایی نیروی خود را اخراج کند و با او همکاری ننماید می تواند شخصا و یا از طریق وکیل درخواست بیمه بیکاری کند که این بیمه دارای شرایط مشخصی از جمله داشتن حداقل یکسال سابقه بیمه و اگر در عرض یکسال در چند کارگاه مختلف کار کرده باشد لازم است که حداقل شش ماه سابقه بیمه در آخرین کارگاه را داشته باشد.

شماره تماس وکیل بیمه بیکاری:

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل بیمه بیکاری به نگارش درآمده است. شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی رایگان و 2 ساعته با شماره‌های 09122724813 و یا 91010983-021 تماس حاصل نمایید.

پذیرش نداریم!

کارشناس بیمه بیکاری در تهران

دلایل نیاز به وکیل برای بیمه بیکاری:

وکیل برای بیمه بیکاری در واقع برای رفع و انجام پیچیدگی های قانونی در راه برقراری و دریافت مستمری بیکاری فعالیت می کند. وکلای این حوزه تماما با شرایط و قوانین مختص قانون کار و تامین اجتماعی آشنایی دارند و می توانند نقش موثری در گرفتن حق کارگر ایفا کنند.

تجربه ای که وکیل در موارد مشابه داشته می تواند نقش موثری در  استحقاق و برقراری مبلغ مستمری بیمه بیکاری و مدت زمان استحقاق را داشته باشد. در حالتی که قرارداد کار بین وکیل کارگر و کارفرما وجود داشته باشد و کارفرما قبل از پایان قرارداد بخواهد کارگر را اخراج نماید. کارگر می تواند با ارائه قرارداد در اداره کار درخواست بازگشت به کار کند.

مقالات ذیل را بخوانید و جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره 91010983-021 و یا 09122724813 تماس حاصل نمایید.

وکیل تامین اجتماعی

وکیل ایرانیان خارج از کشور

وکیل تلفنی

شماره وکیل قرارداد

بیمه بیکاری چیست؟

وکیل برای بیمه‌ بیکاری در تهران می تواند در صورتی که کارگر یک سال کار کرده باشد و قراردادی هم نداشته باشد درخواست بازگشت به کار را صادر کند اما در صورت پایان یافتن قرارداد همکاری کارفرما تعهدی بابت برگرداندن کارگر به کار را نخواهد داشت.

موضوعات مرتبط با بازگشت به کار دارای اهمیتی وافری است. زمانی که رفتار کارفرما موجب اخراج کارگر شود و با وجود شکایت کارگر را به کار بازنگرداند و شرایط بازگشت را نپذیرید. وکیل کارگر یا خود کارگر می تواند با استفاده از حکم صادره از هیات تشخیص به قیمت بیمه بیکاری مراجعه کند و تقاضای دریافت این بیمه را داشته باشد.

البته این گونه درخواست شامل یک سری شرایط است در درجه اول باید کارگر از طرف کارفرما اخراج شده باشد و به میل و اراده ی خود کار خود را رها نکرده باشد. در این صورت با درخواست از اداره کار می توان برای مطالبه بیمه بیکاری اقدام کرد. کارگر باید ابتدا در صورت داشتن شرایط کامل درخواست بازگشت به کار ثبت کند و اگر کارفرما با درخواست موافقت نکرد درخواست مطالبه بیمه بیکاری کرد و بعد از آن می توان مطالبات دیگر از قبیل عیدی و سنوات را درخواست کرد.

شماره تلفن بیمه بیکاری

خدمات وکیل برای‌ بیمه بیکاری در تهران:

خدمات وکیل برای بیمه بیکاری مجموعه کارهایی است که به تسویه حساب ختم می شود. اگر وکیل نتواند این تسویه حساب را انجام دهد به طور حتما نمی تواند موضوع بازگشت به کار را مطرح کند. در این صورت موضوعاتی که مربوط به اخراج شخص کارگر می باشد رابطه مستقیمی با بیمه بیکاری خواهد داشت. با خدمات وکلای خبره می توانید گام مهم و موثری در رسیدن به اهدافتان بردارید.

امتیاز دهید

پیام بگذارید