مشاوره حقوقی فوری

وکیل ایرانیان خارج از کشور

مشاوره حقوقی فوری: امروزه بدلیل عصر ماشینی شدن و مجازی بودن تمام کسب و کارها از یک طرف و مشغله زیاد افراد در زندگی روزمره نیاز به داشتن مشاوره فوری در کنار خود امری لازم و هوشمندانه می باشد. این مشاور می تواند در زمینه های تخصصی روانشناسی، آموزشی، کسب و کار یا حقوقی و… باشد. به همین منظور مشاور حقوقی فوری می تواند از اتلاف دارایی و سرمایه های اشخاص حین معامله و قرارداد و مبادلات اشخاص همچنین در زمینه های مسائل خانوادگی یا ارث و یا تنظیم و عقد قراردادها کمک شایانی نماید.

در این مقاله درباره مشاوره حقوقی فوری و ویژگی ها و مشخصات و انواع آن نوشته شده است که در صورت تمایل می توانید تا انتها با من همراه باشید. در پایان در صورت هرگونه ابهام یا سوال می توانید در قالب کامنت سوألات و ابهامات خود را برطرف نمایید یا اینکه با هماهنگی از طریق راه های ارتباطی با اینجانب در ارتباط تصویری یا تلفنی یا حضوری باشید.

شماره های تماس مشاوره حقوقی فوری

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی به نگارش درآمده است. شما همراهان عزیز می تواند برای دریافت پاسخ سوالات خود با شماره 09122724813 و یا 91010983-021 تماس حاصل نمایید.

مشاوره حقوقی چیست؟

بدوا لازم به ذکر است در هر رشته و تخصص اشخاصی به عنوان متخصص و مجرب به عنوان مشاور هستند که حاصل تجربه و تخصص خود را به متقاضیان به عنوان مشاوره ارائه و انتقال می دهند.

امروزه با معاملات و قراردادهای گوناگون نیاز به انجام مشاوره و داشتن مشاور به وضوح لازم دیده می شود به همین منظور مشاوره حقوقی لازمه هر فرد است چرا که بدون اخذ مشاوره در امور حقوقی می تواند سرمایه و دارایی ما حیف و میل شود. بنابراین مشاوره حقوقی این است که قبل از انجام کار حقوقی یا اقدام با یک مشاور متخصص در امور لازمه مشورت لازمه را انجام دهیم تا راه حل متناسب را انتخاب نماییم.

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاوره حقوقی فوری فردی است که تحصیلات آکادمی حقوق را سپری نموده و همچنین مجوز لازم را برای کسب و کار از مراجع ذیربط کانون وکلا یا مرکز مشاوران و همچنین کانون سردفتران و… به عنوان وکیل دادگستری ، سردفتر اسناد رسمی ، قاضی دادگستری و… اخذ نموده و تجربه و مهارت و تخصص لازم را برای امر مربوطه داشته باشد.

حتی المقدور به مشاوره ای مراجعه شود تا از لحاظ توانایی علمی و تخصصی در سطح قابل قبولی باشد به علاوه اینکه از تجربه کافی برخوردار باشد.

مشاوره حقوقی فوری

امروزه مشاوره حقوقی امری لازم و مهم است چراکه بدلیل پیچیدگی های مبادلات و روابط حقوقی اشخاص فاقد آگاهی حقوقی می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد مثلا: اگر کسی که بخواهد ملکی را خریداری نماید اما از مفاد و بندهای قرارداد و آثار حقوقی آن آگاهی نداشته باشد شاید تمام سرمایه آن برای خرید ملک از بین برود. به همین منظور با ارتباط موثر و بزنگاه با مشاوره حقوقی فوری، از لحاظ روانی و حقوقی در امنیت کامل خواهید ماند.

به همین منظور انجام مشاوره حقوقی بصورت فوری و سریع با وکیل پایه یک دادگستری راهگشای اغلب مشکلات امروز حاکم بر جامعه می باشد چرا که شاید دسترسی به وکیل در هر ساعت از شبانه روز امری سخت و دشوار باشد بنابراین از طریق ارتباط مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری مجرب بصورت مشاوره فوری راهگشای مسائل و مشکلات حقوقی همگان می باشد که در صورت فرهنگ سازی و آماده سازی بسترهای آن می توان از طریق صحیح با وکیل ارتباط مکالمه ای برقرار کرد.

توصیه این است که حتی المقدور بدوا از طریق جلسه ملاقات حضوری مشاوره را خود را دریافت نمایید در غیراینصورت با مشاوره تلفنی یا آنلاین می توانید موضوع خود را برطرف نمایید. 

لازم به توضیح است از طریق شماره تماس 09122724813 می توانید مشاوره حقوقی فوری خود را دریافت نمایید.

مشاوره حقوقی فوری-moshavere hoghoghi fori

تخصص های مشاوره حقوقی

بانک ها استارتاپ ها و کسب و کار و ویزای مربوطه به آن شرکت ها
وصول مطالبات بیمه تامین اجتماعی و وزارت کار املاک مثل مشارکت در ساخت سرقفلی و…
امور پزشکی امور کیفری: مثل کلاهبرداری، سرقت، و… قراردادهای داخلی یا خارجی
مهاجرت شهرداری امور ثبتی اسناد و املاک
مالیات و اداره دارایی گمرکات و واردات و صادرات خانوادگی مثل: طلاق، مهریه، سرپرستی و…
ارث و میراث امور پیمان ها و….

مزایای مشاوره حقوقی فوری

امروزه با کسری زمانی اشخاص در زندگی روزمره مشاوره حقوقی می‌تواند نیاز فوری شما را برطرف نماید و شما را به هدف مورد نظر برساند لذا در هر زمان می توانید به وکیل و مشاوره خود دسترسی پیدا کنید و مسئله حقوقی خود را برطرف نمایید.

امروزه داشتن یک وکیل توانمند و مجرب کنار هر کسی احساس می شود که لازمه آن داشتن اعتماد و احساس امنیت کنار وکیل مربوطه است که این امر کمک می کند به داشتن مشاوره حقوقی متناسب در شرایط فوری و ضروری توسط شخص متقاضی یا موکل می باشد.

در پایان اینکه فوریت در موضوعات حقوقی امری لازم بوده که اتلاف وقت می تواند سرمایه یا سایر مسائل مهم را تحت الشعاع خود قرار دهد.

انواع مشاوره حقوقی فوری

مشاوره حقوقی می تواند به اشکال مختلف ذیل صورت گیرد:

مشاوره حقوقی فوری

ویژگی های مشاوره حقوقی

۱-مهارت لازم و تخصص

۲-صداقت

۳-مسئولیت پذیر

۴-متعهد

۵-دارا بودن پروانه وکالت دادگستری معتبر از کانون های وکلای دادگستری ایران : لازم است یک مشاور حقوقی خود نیز وکیل دادگستری هم باشد چرا که زمانی مشاوره حقوقی می تواند مشاوره تخصصی و صحیح بدهد که با رویه دادگاه ها و پرونده ها نیز آشنا باشد در غیر این‌صورت آن مشاوره به شخص از قالب و اصول متناسبی برخوردار نیست.

چرا استفاده از مشاوره حقوقی اهمیت دارد؟

امروزه پیچیده شده معاملات و مراودات مالی و سایر اعمال حقوقی در هر جامعه ای پیچیده شده است بنابراین بدون مشاور حقوقی متخصص در کنار هر نفر شدیدا احساس می شود مضافا اینکه برای هر مدیری نیاز است تا در راستای بقا و موفقیت پایدار سازمان یا شرکت خود به دنبال پاسخی قانع کننده برای این سؤال را که چرا باید از خدمات مشاوره حقوقی خوب بهره مند شوم باشد.

در واقع لزوم توجه به چنین سؤالاتی باعث شده تا هر سازمان، ارگان یا نهاد دولتی و خصوصی یک بخش کاملاً مستقل و جداگانه را در رابطه با مسائل حقوقی داشته باشد تا در آنجا بتواند با تبادل نظر و مشاوره حقوقی با بهترین کارشناس و مشاور حقوقی مشکلات گوناگونی را که در زمینه های مختلف کیفری، جزایی، حقوقی و … به وجود می آیند را برطرف نماید.

جمع بندی

امروزه با پیچیده تر شدن مسائل حقوقی و روش های پرداخت های مالی، مشورت و گفتگو با وکیل تلفنی  و اهل فن امری ضروری و لازم است که اگر این مهم رعایت نشود خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد. در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09122724813 و با 91010983-021 با اینجانب به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی فوری در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

13 نظرات

پیام بگذارید