مشاوره حقوقی حضوری

امروزه بسیاری از افرادی که به دلیل عدم علم به قانون دچار مشکلات و معضلات حقوقی می شوند، افرادی از طبقات ضعیف جامعه و یا بعضا از طبقات بالا هستند و به دلیل عدم مشاوره با وکیل اغلب حاصل یک عمر تلاش و کار خود را در قرارداد و یا معامله ای که شرایط کلی حقوقی آن علیه ایشان تنظیم شده است، از دست می دهند و  این می تواند تبعات جبران ناپذیری را برای ایشان به بار می آورد. این افراد هر چند به راحتی از مشاوره حقوقی حضوری  استفاده کنند که در این مقاله به چگونگی دریافت مشاوره حقوقی حضوری پرداخته ایم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شماره تماس مشاوره حقوقی :

شما همراهان عزیز می توانید در صورت لزوم برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی حضوری در تهران با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

مشاوره حقوقی حضوری در ایران:

در کشور ما آخرین راه حل در مسائل حقوقی مراجعه به وکیل می باشد این عمل آثار و تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. مردم ما در آخر کار به وکیل مراجه می کنند. زمانی که پرونده مختومه شده، و در چنین حالتی انتظار معجزه از وکیل دارند. بنابراین در پروندهای حقوقی اگر فرد از ابتدا به وکیل مراجعه کند به دلیل علمی که وکلا نسبت به روند رسیدگی پرونده ها دارند پرونده سریع تر جریان پیدا می کند.

انواع مشاوره حقوقی:

مشاوره حقوقی با وکیل به دو صورت، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و مشاوره حقوقی حضوری در نظر گرفته شده است. مشاوره حقوقی به صورت تلفنی به بررسی مسايل و مشکلات حقوقی شما رسیدگی می‌کنند که افراد با هر شرایطی بتوانند از این خدمات استفاده نمایند. هر چند حضور مستقیم در دفتر و ملاقات با بهترین وکیل در حوزه تخصصی پرونده و گرفتن مشاوره حقوقی به صورت مستقیم در روند پرونده بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

VAKILEBRAHIMI-مشاوره-حقوقی-حضوری-در-تهران

بیشتر بخوانید شاید برایتان مفید باشد:

دادخواست مطالبه نفقه

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته تهران

مشاوره حقوقی واتساپ

مشاوره حقوقی فوری

وکیل و مشاوره حقوقی کرج (البرز)

مشاوره حقوقی حضوری برای چه کسانی مناسب است؟

  1. اگر شما مشکلتان فراتر از یک سؤال معمولی است و نیاز به توضیح درباره آن دارید
  2. اگر سؤالات زیادی درباره مشکل خود دارید
  3. اگر برای اعتماد به وکیل خود نیاز به دیدار حضوری با وی دارید
  4. اگر اسناد و مدارک زیادی را باید به ملاحظه وکیل برسانید

مزایای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری:

  1. قبل از رزرو وقت مشاوره حضوری می‌توانید وکیل و یا مشاور خود را بررسی و انتخاب کنید
  2. اگر در جلسه مشاوره حضوری به نتیجه مورد نظر نرسیدید، می توانید از اعطای وکالت صرف نظر کنید
  3. اگر در جلسه مشاوره حضوری به این نتیجه رسیدید که وکیل وکالت شما را به عهده بگیرد،‌ هزینه مشاوره حضوری از حق‌الوکاله شما کسر خواهد شد
  4. معمولا در جلسات مشاوره حضوری بسیاری از مشکلات حقوقی موکلین حل شده و نیاز به گرفتن وکیل نمی ‌ماند.

نکات قابل توجه در مشاوره حقوقی حضوری:

  1. قبل از انتخاب نوع مشاوره، اعم از حضوری، تلفنی و اینترنتی باید نکاتی را مورد نظر قرار دهیم تا با اطلاعات کامل نوع پروسه پیگیری پرونده حقوقی خود را انتخاب نماییم.
  2. بدیهی است که مشاوره حقوقی حضوری، منوط به پرداخت حق مشاوره می باشد. بهتر است قبل از حضور در محل دفتر وکیل خود، از هزینه حدودی حق مشاوره آگاهی یابید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.
  3. علاوه بر این برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، تمامی مدارکی که احتمالا می دهد لازم باشند را به همراه بیاورید. در این زمینه نیز می توانید قبلاً به صورت غیر حضوری از وکیل یا منشی وکیل اطلاعاتی درباره مدارک مورد نیاز تهیه نمایید.
  4. در دفاتر مشاوره وکالت با تعداد مراجعین بالا، هر مراجعه کننده وقت مشخصی برای انجام مراجعه حضوری دارد که با توجه به مورد حقوقی وی از قبل تعیین می شود. لذا برای احترام به وقت خود و دیگران حتی المقدور یک ربع قبل از زمان مقرر خود در دفتر حضور یابید تا پس از پر کردن فرم های لازم، بتوانید در زمان مخصوص به خود در دفتر وکیل حضور یابید.
امتیاز دهید

پیام بگذارید