مشاوره حقوقی واتساپ

مشاوره حقوقی واتساپ در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت می تواند مشکل آنی حقوقی یا سوال حقوقی فوری شما را برطرف نماید. جهان امروز با تکنولوژی و فضای مجازی روزمره را سپری می کند. فضای مجازی و تکنولوژی پیشرفته، پایه و ابزار زندگی امروز است. به همین منظور اغلب کسب و کارهای امروز با فضای مجازی تولید ثروت می کند. این کسب و کارها شامل مشاغلی از قبیل فروش کالا و اجناس تا تعمیر اتومبیل و تاکسی اینترنتی تا اخذ بلیط سینما و… می باشد. امور مربوط به وکالت و مشاوره حقوقی هم از این امر بی نصیب نمانده و خود را با شرایط امروز وفق داده اند.

مشاوره حقوقی فوری و رایگان در واتساپ:

اگر برای دریافت مشاوره حقوقی فوری از طریق پیان رسان واتساپ اقدام می کنید کافی است با شماره 09122724813 در ارتباط باشید و یا سوال خود را در قسمت نظرات سایت بیان کرده تا توسط وکیل متخصص به شما پاسخ داده شود.

امروزه دسترسی به واتس آپ امری ساده و با فوریت می باشد لذا در صورت نیاز به مشاوره فوری از طریق واتس آپ می توانید به نتیجه سریع برسید.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی کسی است که تحصیلات آکادمی حقوقی را سپری نموده و بدنبال آن مجوز مربوطه را اخذ نموده است و بعد بصورت تخصصی مشاوره لازمه حقوقی و قضایی را ارائه می دهد.

ضمنا خیلی بهتر می باشد که مشاور حقوقی شما وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا باشد تا اصولی و علمی شما را راهنمایی نماید بنابراین با اینجانب می توانید از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاور حقوقی باید معتمد، مطمئن، متخصص و مجرب باشد.

مشاوره حقوقی در واتساپ-moshavere hoghoghi dar whatsapp

مزایای مشاوره حقوقی در واتساپ:

مشاوره حقوقی حتی اندک تاثیر به سزایی در عملکرد مبادلات و توسعه کسب و کار و مواجه شدن اشخاص با مسائل حقوقی دارد. موارد متعدد حقوقی و کیفری است که با مشاوره حقوقی بدون گرفتن وکیل حل و فصل می شود. 

لازم به ذکر است که وکیل و مشاور فعال در واتساپ ، می تواند بصورت فوری و آنلاین شما را راهنمایی و کمک نماید.

مشاوره حقوقی واتساپ:

ابزار و نرم افزار شبکه های اجتماعی گوناگون در چند سال اخیر رشد بی سابقه ای داشته است الخصوص اپلیکیشن واتس آپ که گامی اساسی و مهم در تبادلات پیام‌ها بین اشخاص در جای جای جهان داشته است. به همین منظور مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در بستر فضای واتس آپ امری شایسته و مشکل گشا همراه با کیفیت مطلوب و حداکثر سرعت لازم است.

پیشنهاد ما برای شما همراهان مخاطبین عزیز:

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته

مزایای مشاوره حقوقی در واتساپ:

مشاوره حقوقی از طریق واتس آپ می تواند در فوریت و با کیفیت مطلوب و از طریق راه دور بدون اتلاف وقف انجام گیرد. اگر کسی سوال فوری و کلی در زمینه حقوقی دارد می تواند از طریق چت واتس آپ با وکیل و مشاوره حقوقی واتس آپ در ارتباط باشد تا ابهامات خود را رفع نماید. امروزه داشتن وکیل امری واجب و مهم می باشد.

کانال های حقوقی واتساپ

چطور به مشاوره حقوقی واتساپ اطمینان حاصل کنیم؟

مشاوره حقوقی واتس آپ باید صلاحیت و تخصص لازم برای مشاوره به مردم را داشته باشد تا مسیر اشتباه را پیشنهاد ندهد. زمانی مشاوره صلاحیت دارد که تحصیلات لازم آکادمیک را سپری نموده و با تجریه و مهارت کافی مشغول به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت به اشخاص باشد و از همه مهم تر وکیل پایه یک دادگستری بودن مشاور می باشد که بتواند بصورت اصولی و حقوقی همراه با شناخت از رویه دادگاه ها و محاکم دادگستری مشاوره لازمه را ارائه نماید.

چه زمانی مشاوره حقوقی واتساپ می تواند بهترین مشاوره را به افراد ارائه دهد؟

مشاوره حقوقی واتس آپ زمانی که مجوز لازم را از کانون وکلای دادگستری اخذ نموده و وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده باشد می تواند با تجربه و شناخت رویه دادگاه ها بهترین مشاوره را به افراد تقدیم نموده و مسیر درست و صحیح را برای آنان انتخاب نموده باشد.

امتیاز دهید

4 نظرات

  • ف

    1401-01-04 - 12:32 ق.ظ

    سلام

    دخترمجرد هستم میخوام حقوق بابام که بازنشسته ارتش بودند و فوت کردند بگیرم دفتر ساتا بهم گفتند برم دفتر اسناد رسمی امضا کنم و اثر انگشت بزنم اگر تمکن مالی دارم و سابقه خروج از کشور دارم و یا بعدا ایجاد بشه حقوقم قطع بشه

    الان میگم طبق قانون حمایت خانواده و 164 ارتش چون شوهر و شغل ندارم حقوق بابام قانونی بهم تعلق میگیره و فقط باید بابت نداشتن شغل و در آمد و همسر امضا کنم و نمیخوام شرایط دیگر را قبول و امضا کنم ولی مجبورم کردند لطفا بگید چکار کند ایا قبل از اینکه امضا کنم به دیوان شکایت کنم ؟؟؟

  • علیرضا تابانی

    1401-03-26 - 9:01 ق.ظ

    باسلام آیا یک متهم می‌تواند درصورت کامل نشدن میزان وثیقه از طرف قاصی بعلت نداشتن درخواست کاهش وثیقه را نما ید

  • خانی

    1401-12-05 - 10:24 ب.ظ

    با سلام ،من سال ۹۲ از کسی که خط موبایل می‌فروخت خط خریدم و چک به ایشان دادم ،بعد از تسویه و انتقال خط به نام من چک رو به من برنگردوند،بعد از مدتی پیگیری مشخص شد فراری هستن و پرونده کلاه برداری دارن، حالا بعد گذشت ۸-۹ سال شخصی به من زنگ زد گفت چک دستشه و سال ۹۳ برگشت زده ، ولی شکایت نکرده و الان از من ۴۰ میلیون میخواد ،میخواستم راهنمایی کنید

    • vakilebrahimi

      1401-12-15 - 11:47 ب.ظ

      سلام وقت بخیر. از طریق قانونی در جهت استرداد چک ها اقدام نمایید.

پیام بگذارید