وکیل مجرب و متخصص در نارمک

اگر ساکن منظقه نارمک می باشید و برای اخذ مشاوره حقوقی فوری و اعطای پرونده خود به دنبال یک وکیل در نارمک هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید و آن را تا انتها بخوانید تا پرسش سوال خود را پیدا کنید. 

شماره تماس وکیل در منطقه نارمک:

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری به نگارش درآمده است. شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی 24 ساعته رایگان با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

وکیل کیست؟

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری نماینده می‌شود.

وکالت چیست؟

وکالت یک عقد جایز است که در چار چوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

از خصوصیات بارز یک وکیل در نارمک در دعاوی ملکی عبارتند از:

۱-رفتار و منش یک وکیل دادگستری باید با حرفه اش متناسب باشد.

۲-یک وکیل در نارمک باید مراقب آراستگی ظاهری خود باشد. این یک انتظار از وکیل پایه یک دادگستری به عنوان قشر روشن فکر و تربیت شده اجتماع می رود.

۳-وکیل در نارمک باید ضمن ضمن رعایت ادب و احترام در تمامی دادگاه ها و در مقابل مسئولین قضائی باید از رفتاری که دال بر چاپلوسی می شود خودداری کند.

۴-دفتر یک وکیل در نارمک باید همچون دادگاه دارای قداست ویژه ای باشد و در برخورد و پذیرایی از موکلین خود نهایت ریزبینی را داشته باشد.

وکیل در نارمک در دعاوی ملکی:

همان طور که از اسم آن مشخص است وکیل در نارمک در دعاوی ملکی به صورت کاملا حرفه ای در دعاوی مربوط به املاک فعالیت می کند.دعاوی مربوط به املاک هم می تواند جنبه حقوقی داشته باشد و هم جنبه کیفری.

دعاوی مربوط به املاک عبارتند از:

1-الزام به تنظیم سند رسمی

2-تصرف عدوانی

3-دعاوی خلع ید

4-مشارکت در ساخت

5-حق سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت

6-دستور تخلیه

7-الزام به تحویل مبیع

8-رفع مزاحمت

9-تعدیل اجاره بها

10-دعاوی مربوط به شهرداری 

11-دعاویی در امور خانوادگی

12-دعاویی در امور کیفری

13-دعاویی در امور ثبتی

14-مالیات و اداره دارایی

و…

وکیل دادگستری منطقه نارمک

ویژگی های وکیل ملکی در نارمک:

۱-یک وکیل ملکی باید از دانش بسیار بالایی در دعاوی ملکی برخوردار باشد.

۲-همچنین یک وکیل و مشاوره حقوقی ملکی باید با تمام مواد قانونی مربوط به املاک آشنایی داشته باشد.

3-مسئولیت پذیر بودن و متعهد به انجام امور حقوقی

وکیل دعاوی خانوادگی در نارمک:

دعاوی مربوط به خانواده عبارتند از:

1-نامزدی و خسارات ناشی از ان

2-نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح

3-شروط ضمن عقد ازدواج مجدد ،جهیزیه

4-مهریه نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت ،تمکین و نشوز

5-طلاق و رجوع از طلاق فسخ و انفساخ نکاح بذل مدت وانقضای آن

6-حضانت و ملاقات طفل ،نسب رشد و حجر و رفع آن

7-ولایت قهری قیمومت امور مربوط به ناظر و امین اموال محجور و وصایت در امور به آنان

8-نفقه اقارب

9-امور راجع به غایب مفقود الاثر

10-سرپرستی کودکان بی سرپرست

11-اهدای جنین و تغییر جنسیت

وکیل قرارداد در نارمک:

قراردادها یکی از جمله سندهایی هستند که ارتباط بسیار عمیقی با قوانین دارند و هر بند آن ها می تواند باعث بروز مشکل برای طرفین قرارداد باشد. بسیار از کلاهبرداری ها از طریق بندهایی که طرف مقابل هیچ اطلاع قانونی از آن ها ندارد، اتفاق می افتد از این رو حتما در زمان عقد هر نوع قرارداد باید وکیل و یا مشاور حقوقی در کنار شما باشد. اگر به وکیل عقد قرارداد در نارمک احتیاج دارید با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری از طریق شماره «09122724813» در ارتباط باشید.

امروزه بدلیل پیچیدگی رفتار و تعاملات اقتصادی و تجاری امور قراردادنویسی از اهمیت زیادی برخوردار است به نحوی که اگر به قراردادها اهمیت زیادی قائل شویم مشکلات و مسائل حقوقی ما به حداقل ممکن می رسد و از امنیت حقوقی به سزایی برخوردار خواهیم بود بنابراین همیشه قراردادهای خود را با وسواس بیشتر تنظیم نمایید و حتی المقدور تحت نظر یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب به امور قراردادها قراردادهای خود را مدیریت نمایید.

قبول پرونده‌های حقوقی:

دعاوی حقوقی به دعاوی گفته می‌شود که مشکلی در روابط اقتصادی، اجتماعی و خصوصی اشخاص به وجود آمده و دادگاه برای آن مجازات کیفری در نظر نمی‌گیرد و فقط شخص را نسبت به اعطای حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می‌سازد. نمونه‌هایی از دعاوی حقوقی: مطالبه وجه چک، تخلیه، استرداد ثمن معامله، مطالبه اجور معوقه و …

قبول پرونده‌های کیفری:

دعاوی کیفری به دعاوی اطلاق می‌شود که در آن سخن از وقوع جرم است و در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تعیین شده باشد. نمونه‌هایی از دعاوی کیفری: جعل، کلاهبرداری، سرقت، ضرب و جرح و …

قبول پرونده‌های ثبتی:

دعاوی ثبتی به دعاوی اطلاق می‌شود که موضوع آن اختلافاتی است که در جریان ثبت املاک و تنظیم اسناد رسمی لازم‌الاجرا حادث گردیده و حل و فصل این اختلافات را نیز قانون در صلاحیت ذاتی محاکم عمومی و دوایر ثبتی قرار داده است. نمونه‌هایی از دعاوی ثبتی: الزام به تنظیم سند و ابطال آن، ابطال اجرائیه و توقف عملیات اجرایی، اعتراض به تصمیم واحد ثبتی، افراز ملک و …

بهترین وکیل خانواده در شرق تهران

قبول پرونده‌های خانواده:

دعاوی خانواده به دعاوی اطلاق می‌شود که در رابطه با اختلافات زناشویی می‌باشد. طرح دعوی خانواده در صلاحیت ذاتی دادگاه خانواده می‌باشد. نمونه‌هایی از دعاوی خانواده: طلاق، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، تمکین، حضانت و …

قبول پرونده‌های مالکیت فکری:

دعاوی مالکیت فکری به دعاوی اطلاق می‌شود که به صاحبان آن حق بهره‌وری از فعالیت‌های فکری و ابتکاری انسان را می‌دهد و ارزش اقتصادی و قابلیت داد و ستد دارد ولی موضوع آن شی معین مادی نیست. نمونه‌هایی از حقوق فکری: حق اختراع، حق مالکیت علامت تجاری، کپی رایت، حق تکثیر و …

متفرقه:

انواع دعاوی و شکایات از تصمیمات واحدهای دولتی، شهرداری‌ها، مراجع پیش‌بینی‌شده در قانون کار، اداره مالیات و سایر مراجع شبه قضایی و غیر دادگستری که در دیوان عدالت اداری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وکیل خوب در شرق تهران:

یافتن یک وکیل خوب گرچه در ابتدا به نظر کار راحت و ساده ای است اما باید در نظر داشته باشید که همه چیز در ابتدا ساده به نظر می رسد اما به محض عقد قرارداد وکالت ، همه چیز مشخص خواهد شد.

یک وکیل خوب و خبره مشخصاتی دارد که با دانستن این خصوصیات می توانید دقت بیشتری به هنگام انتخاب آن داشته باشید.

1-مسئولیت پذیری

2-تعهد

3-فعال

4-دارای دانش مطلوب

5-صداقت

مشاوره حقوقی با وکیل درنارمک:

برای اخذ مشاوره از وکیل در نارمک با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید تا مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کنید. وکیل با تمام قوانین مربوط به چارچوب دادگاه آشنایی داشته و برای موکلین خود دلسوزی می کند و شما را تا رسیدن به حق خود قدم به قدم همراهی می کند.

اگر شما همراهان عزیز ساکن شهر پردیس هستید و نیاز به یک وکیل حرفه ایی در شهر خود را دارید می توانید با کلیک روی لینک مقابل با وکیل در شهر پردیس ارتباط برقرار کنید:وکیل حرفه ای و مجرب در شهر پردیس

امتیاز دهید

پیام بگذارید