وکیل پردیس

وکیل پردیس : هر فرد، سازمان و شرکتی در طول سال ممکن است بارها با مسائل قانونی مواجه شود و نیاز به ارائه مدارکی داشته باشد تا بتواند به راحتی از این مسائل عبور کند ولی در خیلی از موارد قضیه به همین سادگی تمام نمی شود و فرد دچار پیچ و خم های قانونی می شود که توان حل آن ها را ندارد، در این زمان نیاز به وکیل آشکار می شود. اگر به بهترین وکیل پردیس احتیاج دارید می توانید از طریق شماره‌ «09122724813» با متخصصین تیم حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری به عنوان وکیل پردیس در ارتباط باشید. 

شایان ذکر است امروزه بدلیل گستردگی جمعیت در شهر پردیس و توسعه آن به مراتب مسائل و موضوعات حقوقی دوچندان شده و این امر نیازمند حضور فعال وکلا در آن شهر و توسعه بسترهای حقوقی می باشد تا از اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز پیشگیری لازم به عمل آید.

وکالت چیست و وکیل پردیس کیست ؟

وکالت به عقدی جایز و تحت قوانین مدنی گفته می شود که بین دو فرد نوشته می شود تا یک فرد از طرف دیگری به عنوان وکیل پردیس تمام امور قانونی محوله را انجام دهد. دقت داشته باشید که وکیل فقط توسط موکل خود می تواند انتخاب شود، مگر در استثنائات و تنها مواردی که در عقد ذکر شده را می تواند به صورت قانونی انجام دهد.

شماره وکیل پردیس : 

اگر به دنبال بهترین وکیل پردیس هستید می توانید از طریق شماره‌ «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی یکی از با سابقه ترین وکیل پایه یک دادگستری کشور در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق شماره ذکر شده وقت مشاوره حقوقی دریافت کنید.

چرا مراجعه حضوری به وکیل پردیس ضروری است ؟

مشکلات حقوقی و کیفری به قدری پیچیده هستند که پرونده فرد حتما باید به صورت حضوری بررسی و تمام جوانب آن در نظر گرفته شود. دقت داشته باشید با این فرض که فرد درگیر چه نوع پرونده ای است نمی توان مانند پرونده های مشابه با آن رفتار کرد زیرا اسناد و مدارک باید به طور کامل بررسی شود و این موضوع باعث می شود که جلسات حضوری اجباری شود.

وکیل شرکت در شهر پردیس

وکیل پردیس پایه یک دادگستری :

وکیل پردیس پایه یک دادگستری، فردی متخصص در تمام امور حقوقی و کیفری با حداقل مدرک لیسانس در رشته های حقوقی و فقهی می باشد. به علاوه این وکیل می تواند از طریق آزمون هم تراز با مدارک گفته شده نیز جزو وکلای پایه یک دادگستری قرار بگیرد. فرقی نمی کند که وکیل به چه طریقی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول تحصیل باشد، تمام وکلای پایه یک باید 18 ماه که معادل 1.5 سال می باشد در کارآموزی بوده و آزمون شفاهی و کتبی کانون وکلا را نیز قبول شوند. بهترین وکیلی که می تواند پرونده های قضایی را حل نماید، وکلای پایه یک دادگستری هستند.

اهمیت داشتن وکیل پردیس در چیست ؟

با توجه به مجازات جرائم کیفری و حقوقی و این موضوع که بدون داشتن وکیلی مجرب، فرد بی گناه قربانی می شود، قانون اساسی تصمیم را بر این موضوع قرار داده که هر دو طرف بتوانند از حق وکیل استفاده کنند تا دادگاه منصفانه برگزار شود. به علاوه از آنجایی که طرف مقابل اگر گناه کار باشد به سمت بهترین وکیل می رود، شما نیز باید به سراغ بهترین وکیل پردیس بروید.

مزایای وکیل پردیس برای متقاضی این است که وکیل آن شهر تسلط نسبی به موقعیت و شرایط شهر دارد که خود کمک شایانی به متقاضی می کند.

مشاوره حقوقی توسط وکیل پردیس :

تعداد دعاوی حقوقی بسیار بیشتر از دعاوی کیفری است ولی می توان در همان ابتدای کار با مذاکره با مشاوره حقوقی پردیس تمام مشکلات حل نمود یا از قبل برنامه ای ریخت تا جلوی مشکلات احتمالی را گرفت. در این مواقع یک مشاور حقوقی پردیس بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند از ضرر و زیان بیش از اندازه دو طرف جلوگیری کرد.

امروزه به همراه داشتن مشاور متخصص در امور حقوقی مرتبط امری لازم و ضروری می باشد به همین منظور همه ساکنین شهر پردیس و دیگر شهرها لازم است بدنبال وکیل متخصص باشد تا نسبت به امور حقوقی و قضایی مرتبط تسلط نسبی داشته باشد.

برای مشاوره حقوقی پردیس با وکیل می توانید با شماره تماس اعلامی 09122724813 بصورت مستقیم تماس حاصل نمایید.

کانون وکلای شهر پردیس

وکیل پردیس در شرکت ها :

شرکت های یکی از مهم ترین چرخ های اقتصادی هر کشوری هستند که به طرق مختلف باعث بهبود اقتصاد می شوند. یکی از عوامل گسترده کردن شرکت ها انواع قراردادهایی می باشد که با سازمان و شرکت های دیگر بسته می شود، اما همیشه اوضاع به شکلی پیش نمی رود که به نفع شرکت باشد و در بعضی از موارد شرکت های دیگر با قرار دادن بندهایی در قرارداد باعث به خطر افتادن منابع شرکت می شوند.

به علاوه ممکن است به دلایل مختلف شرکت درگیر مسائل قانونی شود، از این رو شرکت به یک یا چند وکیل پردیس حرفه ای برای رفع این مشکلات و بررسی قرارداد ها دارند. داشتن وکیل برای تمام شرکت های الزامی می باشد و شرکتی که از وکیل استفاده نکند به زودی متوجه اشتباهش می شود.

وکیل پردیس در امور حقوقی :

دعاوی حقوقی نسبت به دعاوی کیفری از گستردگی بیشتر ولی حساسیت کمتری برخوردار هستند، دقت داشته باشید که نسبت به دعاوی کیفری از حساسیت کمتری برخوردار هستند و این لزوما از مهم بودن آن ها نمی کاهد. در دعاوی حقوقی مجازات جرائم به صورت نقدی یا کار خاصی که دادگاه فرد گناه کار را مستلزم می کند، است؛ اما همیشه هم فرد نمی تواند به حق و حقوق خود برسد زیرا به سراغ وکیل حقوقی درستی نرفته است. اگر به دنبال بهترین وکیل پردیس حقوقی هستید با من در ارتباط باشید.

وکیل پردیس در امور قراردادها :

امروزه خرید و فروش املاک و خودرو و… در شهر پردیس رو به افزایش است که داشتن قرارداد متناسب و مفید برای طرفین حائز اهمیت است. به همین منظور نداشتن وکیل پردیس پایه یک دادگستری مناسب در این موضوع می‌تواند سرمایه اشخاص را تلف کند لذا برای داشتن وکیل مناسب در این زمینه می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید.

توصیه می کنم در صورت تمایل مقاله مربوط به وکیل قرارداد را از این طریق مطالعه کنید.

شماره وکیل خانواده در شهر پردیس

وکیل پردیس در امور خانواده :

تعداد مشکلات و دعاوی خانوادگی که بر سر مهریه برگزار می شود در حال افزایش است و در این بین هر دو طرف می تواند متضرر شوند و فرقی ندارد که حق با کدام طرف باشد. در این گونه دعاوی مسئله مهم داشتن بهترین وکیل مهریه در پردیس است که بتواند از حق فرد به درستی حمایت کند و این موضوع که موکل مرد باشد یا زن اصلا مهم نیست. اگر به بهترین وکیل پردیس در امور مهریه احتیاج دارید از طریق شماره‌ «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پردیس پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

وکیل پردیس در امور حضانت فرزند :

مشکلات خانوادگی و حضانت فرزندان یکی دیگر از مشکلات احتمالی و شایع است که ممکن برای شما و هر کسی دیگری رخ دهد. از این رو اگر نمی خواهید فقط روز هایی مشخص فرزند خود را ببیند و بزرگ شدن او را زیر دست کسی دیگر مشاهده کنید، همین الان با بهترین وکیل حضانت فرزند در شهر پردیس از طریق شماره‌ «09122724813» در ارتباط باشید.

وکیل در شهر پردیس-vakil dar shahre pardis

وکیل پردیس در امور کیفری :

مشکلات کیفری به طرز وحشتناکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و دلیل این اهمیت مجازات هایی است که این نوع دعاوی دارند، پس اگر به هر شکلی در دعاوی کیفری قرار دارید و می خواهید وکالت شما را بهترین وکیل پردیس کیفری قبول کند از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری در تماس باشید.

یک وکیل پردیس خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا حمیدرضا برادران ابراهیمی جزو بهترین وکلای پردیس است و اصلا چگونه می توان این موضوع را ثابت نمود. جواب بسیار ساده است، شما باید رزومه وکلا را بررسی کنید تا بتوانید بهترین وکیل را پیدا کنید. می توان از مهم ترین معیار هایی که در انتخاب باید آن ها را دخیل کنید، به موارد زیر اشاره نمود.

  • بررسی مهارت، سابقه و تجربه با در نظر گرفتن رزومه وکیل
  • در نظر گرفتن تحصیلات وکیل
  • بررسی میزان تعهد وکیل به موکلین خود و میزان تلاش وکیل برای حل پرونده
  • سرعت پیش بردن دعاوی مختلف
  • تعداد و میزان موفقیت و شکست پرونده های وکیل
  • سال های فعالیت حرفه ای این وکیل در حوزه تخصصی مشکل شما
  • مسئولیت پذیری و جوابگوی فوری وکیل

وکیل شهر پردیس

آدرس مراجع قضایی و انتظامی و اداری پردیس :

دادگستري پردیس ( نشانی جدید )

بومهن – بلوار امام خمینی (ره) – پردیس ( فاز 4 ) ، بلوار امام رضا ، جنب دانشگاه علوم شناختی

دادسراي عمومي و انقلاب پردیس

بومهن – بلوار امام خمینی (ره) – جنب آتش نشانی و فرماندهی انتظامی

شوراي حل اختلاف پردیس

بومهن – بلوار امام خمینی (ره) – جنب کلانتری ۲۰۶

کلانتری ۲۰۶ بومهن

بومهن – جاده اصلی – جنب دادگستری

کلانتری ۲۰۷ پردیس

پردیس – فروردین شمالی

اداره ثبت اسناد و املاك پردیس

شهر جدید پردیس – فاز ۱ – بلوار ابن سینا – نبش دانش ۲

اداره دارايي پردیس

شهر جدید پردیس – فاز ۴

اداره كار پردیس

شهرستان پردیس – فاز ۴ – محله ۲ – خیابان جنت – نبش جنت یکم – ساختمان ستایش

اداره اوقاف پردیس

بومهن – خیابان شهید عباس زاهدی – بعد از کوچه نسیم

جمع بندی :

وکیل پردیس مانند یک شمشیر دو لبه است که اگر آن را اشتباه انتخاب کنید، درصد آسیب رسانی به خود را افزایش می دهید از این رو توصیه می کنیم فقط با تحقیق وکیل پردیس انتخاب کنید و اگر در شهر پردیس هستید و نیاز به مشاوره حقوقی فوری یا وکیل پردیس حرفه ای با سابقه و رزومه عالی دارید با تیم متخصص ما در ارتباط باشید. تنها هدفی که ما دنبال می کنیم افزایش عدالت در سطح کشور برای عموم مردم است؛ این حق شماست که از حق و حقوق خود بهره‌مند شوید.

برای مشاوره حقوقی می توانید با شماره تماس 09122724813 وکیل پردیس پایه یک دادگستری حمیدرضا برادران ابراهیمی تماس حاصل نمایید.

امتیاز دهید

2 نظرات

  • اکبر جمشیدی

    1402-08-05 - 5:42 ب.ظ

    سلام خسته نباشید، شما پرونده در دادگستری پردیس قبول می کنید؟

    • vakilebrahimi

      1402-08-05 - 9:18 ب.ظ

      سلام وقت بخیر. بله، در خدمتم 09122724813

پیام بگذارید