وکیل و مشاوره حقوقی در سمنان

وکیل تلفنی

وکیل در  سمنان :صالح به قبول پرونده های حوزه استان سمنان می باشد که می تواند در سریعترین زمان ممکن و با کمترین خطا پرونده های اشخاص اعم از حقوقی و کیفری و خانواده و… را پیگیری نموده تا موکلین به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

وکیل و مشاوره کیفری سمنان:

موضوعات مرتبط با مسائل کیفری در دنیای حقوق گسترده است، این موضوعات از قبیل: قتل، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، اختلاس، شرب خمر، رابطه نامشروع، توهین و تهمت، ضرب و جرح و… می باشد. برای پیگیری و به نتیجه رساندن پرونده های مرتبط خود بهتر است از وکیل و مشاوره حقوقی فوری سمنان استفاده نمایید.

وکیل و مشاوره حقوقی سمنان:

موضوعات حقوقی بیشترین مسائل مبتلابه عموم جامعه در دستگاه قضایی می باشد که این قبیل پرونده ها شامل دعاویی از قبیل الزام به تنظیم سند رسمی، تحویل مبیع، مطالبه وجه، الزام به انجام تعهد، خلع ید، تخلیه، اثبات مالکیت، اثبات رابطه استیجاری، دستور موقت و… می باشد. وکیل در سمنان می تواند همراه شما در این قبیل پرونده ها به عنوان وکیل شما باشد.

وکیل در سمنان-vakil dar semnan

وکیل قرارداد سمنان:

قراردادها یکی از جمله سندهایی هستند که ارتباط بسیار عمیقی با قوانین دارند و هر بند آن ها می تواند باعث بروز مشکل برای طرفین قرارداد باشد. بسیار از کلاهبرداری ها از طریق بندهایی که طرف مقابل هیچ اطلاع قانونی از آن ها ندارد، اتفاق می افتد از این رو حتما در زمان عقد هر نوع قرارداد باید وکیل و یا مشاور حقوقی در کنار شما باشد. اگر به وکیل عقد قرارداد در سمنان احتیاج دارید با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری از طریق شماره «09122724813» در ارتباط باشید.

توصیه می کنم در صورت تمایل مقاله مربوط به وکیل قرارداد را از این طریق مطالعه کنید.

وکیل و مشاوره خانواده سمنان:

وکیل و مشاوره خانواده آگاه به مسائل خانوادگی و چالش های آن میباشد که این قبیل پرونده ها در حوزه صلاحیت این قبیل وکلا می باشد. لذا مسائل خانوادگی خود در سمنان از قبیل: طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، وصایت، تعیین مسکن جداگانه، ازدواج مجدد و… میتوانید به وکیل مجرب و متخصص در این حوزه بسپارید.

وکیل و مشاوره مهاجرت سمنان:

اگر به دنبال وکیل مهاجرت در سمنان هستید حتما به این نکته دقت داشته باشید که این فرد باید به صورت حرفه ای در امور مهاجرت فعالیت کرده باشد و به قوانین کشورهای متعدد یا حداقل کشوری که شما می خواهید مراجعه کنید، آشنا باشد. خدماتی که یک وکیل مهاجرت ارائه می دهد مهم است و شامل تمام مواردی می شود که می تواند دردسر های مهاجرت شما را کم یا زیاد کند، پس فقط به سراغ وکلای حرفه ای بروید تا در امر مهاجرت به هیچ مشکلی برنخورید، زیرا در صورت بروز مشکل در کشور مقصد کار شما برای حل آن بسیار سخت تر می شود.

بیشتر بخوانید:

وکیل شهر پردیس

وکیل در نارمک

وکیل در شرق تهران

مراجع قضایی استان سمنان:

آدرس اداره کل دادگستری سمنان (واحد ستادی ، تجدیدنظر و کیفری استان):
سمنان ، بلوار قدس ، خیابان شهدای دادگستری ، اداره کل دادگستری استان سمنان
کد شهرستان : 0231
تلفن : 30 – 3351025
آدرس دادگستری شهرستان سمنان (دادگاه و دادسرا): 
سمنان ،خیابان طالقانی ، نرسیده به میدان ارگ ،روبروی سازمان امور اقتصاد و دارائی
تلفن :  14 – 3334211
آدرس دادگاه انقلاب:
سمنان ، میدان سعدی ، دادگاه انقلاب سمنان
تلفن : 14 – 3322013

شهرهای حوزه قضایی استان سمنان:

شاهرود (دادگاه و دادسرا)
دامغان (دادگاه و دادسرا)
گرمسار
مهدیشهر (دادگاه)
ایوانکی (دادگاه)
میامی
آرادان (دادگاه بخش)
امیرآباد (دادگاه بخش)
بسطام (دادگاه بخش)
بیارجمند (دادگاه بخش)
وکیل در سمنان
جمع بندی وکل و مشاوره حقوقی در سمنان:

مشکلات حقوقی و کیفری جزو آن دسته از مشکلاتی هستند که به هر دلیل ممکن است به سراغ شما بیایند و نمی توان از احتمال رخ دادن آن ها چشم پوشی نمود، به همین دلیل باید در زمان درگیر شدن در این گونه مسائل به دنبال وکیل در سمنان بود تا بتوان از این مشکلات عبور کرد. دقت داشته باشید که وکیلی انتخاب کنید که بتواند به درستی از شما دفاع نماید و این یعنی باید به ویژگی های یک وکیل خود واقف باشید. برای مشاوره حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر درباره مسائل حقوقی می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل نموده تا آقای ابراهیمی وکیل دادگستری در خدمت شما باشد.

امتیاز دهید

پیام بگذارید