مشاوره حقوقی در تهران – 09122724813

امروزه با پیچیدگی معاملات و مبادلات تجاری مادی و معنوی یا موضوعات خانوادگی و… ، مشاوره حقوقی در تهران امری ضروری و لازم است چرا که معاملات و مبادلات و دیگر موارد، ارتباط نزدیکی با علم حقوق و بایدها و نبایدهای مسائل حقوقی دارد که در صورت عدم رعایت می تواند خسارت جبران ناپذیری به اشخاص وارد نماید. به همین منظور می توانید با داشتن یک مشاور حقوقی مجرب و متخصص و قابل اعتماد خود را از درگیر شدن یا اتلاف سرمایه و… مصون بمانید.

شماره تماس مشاوره حقوقی در تهران:

در صورت لزوم برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی فوری و رایگان در تهران با وکیل پایه یک دادگستری حمیدرضا برادران ابراهیمی با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی کسی است که با گذراندن دوران تحصیلی رشته حقوق و اخذ جواز لازم برای اشتغال می تواند مشاوره لازم را ارائه دهد و بعضا هم مشاوره ها بصورت تخصصی می باشد.

انواع مشاوره حقوقی در تهران:

1-مشاوره حضوری: در صورت دقیق تر و جزئی تر این نوع از مشاوره توصیه می شود.

2-مشاوره آنلاین: این نوع از مشاوره از راه دور و بصورت مجازی برای صرفه جویی در وقت و هزینه می تواند مثمر ثمر باشد.

3-مشاوره تلفنی: در مواقع ضروری و عجله ای مشاوره تلفنی بهترین گزینه برای کسب اطلاع می باشد.

مهارت های مشاوره حقوقی در تهران:

1-مشاور حقوقی خانواده:

مشاور حقوقی خانواده مسلط و متخصص به امور خانوادگی و دیگر موارد مرتبط از قبیل، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت فرزند، طلاق، وصیت و ارث، محجوریت و سرپرستی و… می باشد که افراد با ارتباط حقوقی با مشاوران می توانند به بهترین نتیجه تعیین تکلیف کنند.

2-مشاور حقوقی کیفری:

امور کیفری از قبیل، قتل، سرقت، کلاهبرداری، دیات، خیانت در امانت، ارتشا، شرب خمر، تجاوز به عنف و… از موارد تخصصی می باشد در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در یکی از این موضوعات می توانید از طریق مشاوره کیفری به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

3-مشاور حقوقی شرکت ها:

شرکت ها و موارد مرتبط با آن از قبیل ثبت، انحلال، تشکیل و مسئولیت های شخصیت حقوقی و… جزو صلاحیت های تخصصی مشاوره در امور شرکت ها می باشد. مشاوره حقوقی در حوزه شرکت ها از موارد تخصصی و پیچیده می باشد که هرکسی قادر به پاسخگویی و رفع ابهام از آن نمی باشد.

4-مشاور حقوقی ملکی:

املاک و مستغلات با موارد حقوقی ارتباط تنگاتنگی دارد یعنی اینکه ثبت املاک و دعاویی مرتبط با امور ثبتی، قراردادهای املاک، دعاویی حقوقی مرتبط با املاک از قبیل الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، روابط موجر و مستاجر، ابطال اسناد، تخریب و… جزو مشاوره های تخصصی در امور املاک می باشد که آشنایی یا عدم آشنایی با مسائل حقوقی املاک می تواند سرمایه کسی را احقاق یا اعاده و یا نابود نماید.

5-مشاور حقوقی قراردادها:

بستن قرارداد یا تنظیم یا فسخ و انحلال جزو موارد مطرح و جاری در سیستم حقوقی کشور می باشد لذا یک مشاوره تخصصی در امور قراردادها می تواند هر کسی را از پرتگاه نجات دهد با ارتباط موثر با یک مشاوره متخصص به امور قراردادها امنیت حقوقی خود را تضمین نمایید.

6-مشاور حقوقی ثبتی:

امور ثبت اسناد و املاک جزو آن دسته از تخصص هایی است که ارتباط تنگاتنگی با مسائل مالی هر کسی دارد لذا مشاوره متخصص در این حوزه می تواند کمک شایانی به هرکسی نماید.

بیشتر بخوانید:

مشاوره حقوقی واتساپ

دفتر مشاوره حقوقی در تهران

ویژگی هایی مشاور حقوقی:

1-مهارت لازم

2-صداقت

3-مسئولیت پذیر

4-متعهد

5-دارا بودن پروانه وکالت دادگستری معتبر از کانون های وکلای دادگستری ایران : لازم است یک مشاوره حقوقی خود نیز وکیل دادگستری هم باشد چرا که زمانی مشاوره حقوقی می تواند مشاوره تخصصی و صحیح بدهد که با رویه دادگاه ها و پرونده ها نیز آشنا باشد در غیر این صورت آن مشاوره به شخص از قالب و اصول متناسبی برخوردار نیست.

مزایای مشاوره حقوقی در تهران:

امروزه نیازمند به این هستیم که مشاور حقوقی برای خود در امور مختلف داشته باشیم. این امر مزایایی دارد از قبیل اطمینان، آرامش و امنیت را به همراه دارد و شخص با ارتباط موثر با یک مشاور می تواند زندگی روزمره خود را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

چگونه به مشاور حقوقی در تهران اطمینان کنیم؟

زمانی که مشاور حقوقی تخصص و ارتباط موثر داشته باشد این اطمینان برای هرکسی ایجاد می شود که یک مشاور حقوقی متخصص کنار خود داشته باشد. زمانی می توانید به مشاور حقوقی اطمینان کنید که اعتماد اولیه براساس اصول صحیح را سرلوحه زندگی خود قرار بدهید. اعتماد کنید تا اطمینان حاصل شود.

امتیاز دهید

پیام بگذارید