مشاوره حقوقی آنلاین – 10 مزایای مهم مشاوره آنلاین – وکیل ابراهیمی

مشاوره حقوقی آنلاین: در سال های خیلی دور روابط بین انسانها به پیچیدگی اکنون نبود و روابط آنها و تعاملاتشان محدود و ساده بود، در حالی که در دنیای مدرن امروزی شکل روابط افراد بسیار پیچیده تر شده است و برای رفع مشکلات موجود در این تعاملات نیاز به مشاوره حقوقی و قانونی دارند. در چنین شرایطی مشاوره حقوقی انلاین در زمینه کیفری، اداری و حقوقی و… برای افراد راه گشاست.

شماره تماس مشاور حقوقی آنلاین

اگر به دنبال بهترین مشاوره حقوقی آنلاین هستید ولی نمی دانید که باید سراغ چه کسی بروید می توانید از طریق شماره‌ی «09122724813» با متخصصین تیم حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

امروز پیشرفت تکنولوژی و گسترش ابعاد آن در زندگی ما باعث شده که خیلی از خدمات را بتوانیم به صورت آنلاین دریافت کنیم. یکی از این خدمات که در فضای مجازی ارائه می شود اصطلاحاً مشاوره حقوقی آنلاین نامیده می شود. در این نوع خدمات، در فضای مجازی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می شود.

مشاوره حقوقی آنلاین

انواع مشاوره حقوقی انلاین فوری و رایگان:

  1. سایت
  2. اینستاگرام
  3. تلگرام
  4. واتس آپ
  5. و…

دلایل اهمیت دریافت مشاوره حقوقی حرفه ای:

با توجه به تجربه در امور حقوقی و وکالت در پرونده های گوناگون مواردی مشاهده شده که افراد به دلیل عدم اطلاع از مسائل گوناگون حقوقی دچار معظلات شده اند که حل این معظلات زمان، هزینه و انرژی فراوان از افراد گرفته که با یک مشاوره حقوقی یا وکیل آنلاین آشنا با این مسائل و به موقع به آسانی قابل حل است.

نحوه استفاده از مشاوره حقوقی اینترنتی:

شما برای بهره مند شدن از خدمات انلاین باید به سایت مراجعه کنید در این سایت مقالاتی با عناوین حقوقی در زمینه مسائل مختلف حقوقی اعم از خانواده ، کیفری ، ملکی و جرایم رایانه ای و… انتشار یافته است.

مقالات منتشرشده در سایت به زبان بسیار ساده و روان و قابل فهم می باشد. استفاده از این مقالات نیز رایگان بوده، در هرساعت از شبانه روز می توانید به صورت آنلاین مطالب حقوقی را مطالعه فرمایید که  در زمره مشاوره حقوقی رایگان ما نیز می باشد.

پرسش و پاسخ حقوقی انلاین ، یکی دیگر از انواع خدمات مشاوره حقوقی اینترنتی می باشد.

مشاوره-حقوقی-آنلاین-moshverehe-goghoghi-online

مزایای دریافت مشاوره حقوقی به صورت آنلاین:

ارتباط سریع و به موقع در بستر اینترنت با مشاوره حقوقی صرفه جویی در زمان و هزینه و پیگیری سریع مسئله
ارسال مدارک، اسناد و تصاویر و دریافت مشاوره حقوقی آنلاین بر اساس مستندات و کاملا دقیق امکان مشاوره با وکیل تخصصی در همان زمینه خاص بصورت آنلاین
دریافت دادخواست و لایحه بصورت آنلاین ارتباط 24 ساعته با وکلا
ارتباط با وکیل متخصص به سادگی برقرار می شود. امکان ارسال اسناد و مدارک به صورت عکس و PDF وجود دارد.
لایحه نویسی بصورت انلاین، حضوری و تلفنی. تنظیم دادخواست مناسب و صحیح پیش از طرح دعوا

تفاوت خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی؟

خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی از هم متفاوت هستند و هر یک از آنها ماهیت جداگانه دارند و ویژگی‌ های مختص خود را دارا هستند. در واقع مشاوران حقوقی وظیفه دارند که راهنمایی و مشاوره به افراد و شرکت‌ ها را انجام دهند.

 این مشاوره‌ ها در حیطه ی مذاکرات عقد قرارداد و در موضوعات تجاری است. اما خدماتی که تحت عنوان خدمات وکالتی شناخته می‌ شوند برای رفع مشکلات پرونده‌ ها از لحاظ حقوقی و کیفری به افراد ارائه می‌ شوند.

 مشاوران حقوقی برای اینکه بتوانند در موسسات حقوقی کار کنند قرارداد می‌ بندند و حقوق خود را به صورت ساعتی دریافت می‌ کنند. اما روند کار وکلا کاملاً متفاوت است و وکلا به صورت شخصی و قراردادی با افراد کار می‌ کنند و نیازی نیست که ساعات مشخصی از روز را در خدمت شرکت های مختلف باشند.

مدرک تحصیلی مشاور حقوقی و یک وکیل هم کاملاً با هم متفاوت هستند. به این صورت که افرادی که از رشته حقوق در مقطع تحصیلی مختلف فارغ التحصیل شدند، می‌ توانند در مراکز دولتی و خصوصی به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کنند. اما یک فرد برای ارائه ی خدمات وکالتی باید حتماً پروانه ی وکالت داشته باشد.

ویژگی های یک مشاور حقوقی

یک مشاور حقوقی خوب باید از ویژگی‌ های مثبت زیادی برخوردار باشد تا افراد و شرکت‌ های مختلف برای دریافت مشاوره‌ های حقوقی بتوانند به فرد مورد نظر اعتماد کنند و پرونده‌ ها و دعاوی خود را برای آن مشاور مطرح کنند.

اولین ویژگی یک مشاور حقوقی خوب قابل اعتماد بودن است در واقع وقتی که یک مشاور امین و قابل اعتماد باشد می‌ تواند به خوبی به افراد کمک کند و افراد شرکت‌ های مختلف هم می‌ توانند به راحتی مسائل و مشکلات خود را بدون سانسور برای مشاور خود بیان کنند تا در نهایت بهترین اتفاق ممکن رقم بخورد.

دومین ویژگی از مهمترین ویژگی‌ های یک مشاور حقوقی خوب داشتن دانش بالا است یک مشاور حقوقی باید دانش حقوقی کافی داشته باشد و به قوانین و تبصره‌ ها و مقررات مسلط باشد تا بتواند با این دانش بالا مشاوره‌ های مفید و کاربردی ارائه دهد.

ضمن تمام این نکات و ویژگی‌ های مثبت داشتن قدرت بالا برای تصمیم گیری،‌ قدرت کلام قوی و بیان مسائل حقوقی به زبان عامه برای افراد عادی و عدم منفعت طلبی هم از دیگر ویژگی‌ هایی هستند که بهتر است یک مشاور حقوقی خوب به آنها مسلط باشد

امتیاز دهید

پیام بگذارید