وکیل مالیات بر ارث کیست؟

تفاوت بین دعاوی ثبتی و دعاوی ملکی

وکالت دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد و هر یک از این موارد نیز نیازمند تخصص خاص خود هستند. که امروزه افراد زیادی برای نیازهای مختلف خود از مشاوره های یک وکیل کمک می‌ گیرند. به همین علت وکلا در حوزه های مختلف فعالیت گسترده ای دارند. یکی از پر کار ترین وکیل‌ها، وکیل مالیات بر ارث می باشد. زیرا مالیات مهمترین موضوع مالی کشور محسوب می‌ شود و اهمیت بسیار زیادی دارد.

البته نه تنها در کشور ما، بلکه در سراسر جهان مالیات وجود دارد و از شهروندان دریافت می شود. مالیات ها انواع مختلفی دارند. یکی انواع مالیات، مالیات بر ارث به حساب می‌ آید.

افرادی که در زمینه ی مالیات بر ارث دچار مشکلات مختلف می شوند و نیاز به مشاوره پیدا می کنند، به وکیل مالیات بر ارث از مراجعه می کنند و از خدمات این وکیل استفاده خواهند داشت.

حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری که در حوزه‌های مختلف مالی وکالت می پذیرد یک وکیل مالیات بر ارث تمام عیار و کاملاً متخصص می باشد که تمام افراد می توانند از خدمات این وکیل استفاده داشته باشند و مشکلات مالیات بر ارث را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

مسئله ی مالیات بر ارث اهمیت بسیار زیادی دارد و فردی که در این زمینه به شما مشاوره می دهد، باید تخصص و مهارت کافی در این حوزه داشته باشد، برای دریافت خدمات مالیاتی از حمیدرضا برادران ابراهیمی، با شماره های 09122724813 و با 91010983-021 در ارتباط باشید.

مالیات بر ارث چیست؟

قبل از اینکه شناختی از وکیل مالیات بر ارث پیدا کنیم، بهتر است که از ماهیت مالیات بر ارث آگاه شویم. مالیات بر ارث همان مالیات برای وراث متوفی می باشد. که ارث دریافتی شامل مالیات خواهند شد. به همین علت مالیات بر ارث مقدار واحد و مشخصی ندارد و به میزان ارث بستگی خواهد داشت و در زمان انحصار وراثت و دریافت قطعی ارث، از وراث دریافت می شود.

وکیل مالیات بر ارث هم، در چنین موقعیتی این پرونده را در دست می‌ گیرد تا از مالیات دریافتی بکاهد و مشاوره های لازم را ارائه دهد. این شخص با آگاهی کامل از قوانین و تبصره های مختلف بهترین راهکار را ارائه خواهد داد تا از ایجاد مشکلات مختلف در آینده هم جلوگیری شود.

وکیل مالیات بر ارث
وکیل مالیات بر ارث در تهران

وکیل مالیات بر ارث کیست؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وکیل مالیات بر ارث به چه کسی گفته می شود؟ در واقع به فردی گفته می شود که ضمن دریافت مدرک وکالت و خواندن رشته ی حقوق، توانایی بسیار بالایی در رابطه با ارائه ی دفاعیه و انواع دادخواست ها و اسناد حقوقی در رابطه با مالیات بر ارث داشته باشد.

این فرد در حوزه ی احقاق حقوق افراد در زمینه ارث و وصیت فعالیت می‌ کند و معمولاً دارای تجربه های کاری متعدد است و پرونده های مربوط به ارث را پشتیبانی خواهد کرد.برای دریافت خدمات مشاور حقوقی فوری با شماره های 09122724813 و با 91010983-021 تماس بگیرید

انتخاب یک وکیل با تجربه در چنین پرونده‌ هایی اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می‌ شود که طی مدت زمان کوتاه تری پرونده شما به نتیجه برسد.

پس سعی کنید که وکیلی را انتخاب کنید که دارای تجربه های زیادی باشند و دوران شکست را پشت سر گذاشته باشد و در حال حاضر در اوج قدم بردارد. حمیدرضا برادران ابراهیمی دقیقاً از این ویژگی های مثبت برخوردار است و از آنجایی که تخصص بسیار بالایی در حوزه مالیات بر ارث دارد، می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

این فرد به تمام قوانین مربوط به ارث و وصیت آشنا است و از مفاد و تبصره های قانونی این حوزه استفاده می کند تا افراد با مشکلات مالی کمتری روبرو شوند و حق و حقوق افراد در جریان پرونده حفظ شود.

مالیات بر ارث چگونه محاسبه می شود؟

آگاهی از نحوه محاسبه مالیات بر ارث یکی از مهمترین وظایفی است که وکیل مالیات بر ارث باید به آن اشراف داشته باشد. در واقع میزان مالیات بر ارث به تاریخ فوت متوفی و نسبت وراث با متوفی و ارزش دارایی ها بستگی دارد.

قوانین مالیاتی که مربوط به ارث می باشند، طی سال های اخیر تغییر کرده‌ اند و آخرین تغییرات آن هم متعلق به سال ۱۳۹۵ است. اگر تاریخ فوت متوفی قبل از سال ۹۵ باشد مالیات بر اساس قانون قدیم حساب می شود. ولی اگر تاریخ فوت از سال ۹۵ به بعد باشد مطابق قانون جدید حساب خواهد شد.

هر چقدر که نسبت وراث با متوفی نزدیک تر باشد میزان مالیات کمتر خواهد بود. هر چقدر که نسبت دورتر باشد مالیاتی که ورثه باید پرداخت کنند افزایش پیدا خواهد کرد. در قانون جدید مالیات بر ارث، مالیات برای دارایی های مختلف مانند: منزل مسکونی، مغازه، خودرو، حساب بانکی و… کاملاً متفاوت است و هر کدام از این دارایی‌ها مالیات خاص خود را دارند.

 

وکیل مالیات بر ارث
وکیل مالیات بر ارث

معرفی بهترین وکیل مالیات بر ارث

اکثر افرادی که با مشکلات مالیات بر ارث روبرو می شوند، به دنبال پیدا کردن یک وکیل متخصص در این حوزه هستند. تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری ضمن اینکه در حوزه مالیات بر ارث می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، در حوزه های دیگر مانند مشاور مالیاتی، وکیل دعاوی مالیاتی، وکیل قراردادها، وکیل چک و …. هم تاثیرگذار است و افراد دیگری که قصد بهره بردن از تمام این خدماتی که ذکر کردیم را دارند می توانند به وب سایت حمیدرضا برادران ابراهیمی مراجعه داشته باشند. تا از خدمات این وکیل مالیات بر ارث استفاده کنند.

حمیدرضا برادران ابراهیمی با مدرک کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل و قبولی در آزمون ورودی و کانون وکلای دادگستری توانسته است که به سرعت پله های ترقی را طی کند و به یک وکیل با تجربه و کاردان تبدیل شود. که هم خدمات حضوری و هم مشاوره و خدمات آنلاین را ارائه می دهد‌. تا تمام افراد از سراسر نقاط کشور بتوانند از این وکیل و خدمات او استفاده کنند.

حوزه فعالیت وکلای مالیات بر ارث

یک وکیل مالیات بر ارث در زمینه های مختلف و متنوع فعالیت می کند که عبارتند از:

 

  • مشاوره حقوقی ارث و مالیات
  • حل و فصل مشکلات مالیاتی ارث
  • طرح دعوای مالیاتی در صورت لزوم
  • حل و فصل مشکلات مربوط به اداره مالیات
  • کاهش دادن مالیات بر ارث
  • پیش بینی کردن میزان مالیات پرداختی وراث و سهم هریک

سخن آخر

با انتخاب یک وکیل مالیات بر ارث متخصص و کاردان، مشکلات مربوط به مالیات ارث را تا حد امکان کاهش دهید و مالیات کمتری را هم در این زمینه پرداخت کنید.

یک وکیل مالیات بر ارث کمک می کند که امکان پرداخت مالیات کمتر از راه کاملا قانونی و بی‌دردسر فراهم شود. در همین راستا حمیدرضا برادران ابراهیمی با تجربه و تخصص بالای خود در خدمت تمام افرادی که در حوزه مالیات بر ارث نیاز به مشاوره دارند، می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122724813 و با 91010983-021 تماس بگیرید.

امتیاز دهید

2 نظرات

  • پرهام

    1402-02-24 - 1:50 ب.ظ

    سلام وقت شما بخیر
    دفتر وکالت وکیل ابراهیمی کجاست؟

    • vakilebrahimi

      1402-03-05 - 3:02 ق.ظ

      سلام وقت بخیر. منطقه شرق و مرکز تهران

پیام بگذارید