وکیل در کرج

اگر به دنبال بهترین وکیل در کرج هستید تا آخر این مقاله با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری همراه باشید. معمولا مشکلات حقوقی و کیفری مسئله ای است که برای هر کسی به نحوه ای متفاوت رخ می دهد و از آن جایی که این مشکلات به طور مستقیم با قوانین اساسی کشور آمیخته شده‌اند، پس نمی توان حل آن را به عموم جامعه واگذار کرد. همان‌طور که می دانیم قوانین در هر کشوری پیچیده هستند و از هر بند می توان در یک پرونده حقوقی یا کیفری استفاده نمود تا پرونده را به نفع خود تمام نمود و اگر فردی از یک وکیل مجرب در کرج کمک نگیرد، مطمئنا هیچ امیدی برای پیروزی ندارد.

در صورت نیاز به برقراری ارتباط با اینجانب با شماره <<09122724813>> تماس حاصل نمایید.

مفهوم کلمه وکیل چیست؟

به طور کلی وکیل به فردی گفته می شود که از جانب شخصی دیگر (حقیقی یا حقوقی) موظف به انجام اموری ویژه و قانونی می شود. وکالت یک عقد جایز می باشد که باید طبق قوانین مدنی صورت پذیرد. عموما از وکیل ها برای حل پرونده های حقوقی و کیفری کمک گرفته می شود. در این پرونده تو سمت وجود دارد که هر دو می تواند از وکیل استفاده نمایند، تا حق هیچ‌کدام از طرفین ضایع نشود.

شماره وکیل در کرج: 09122724813

زمانی که می خواهید از مشاوره با یک وکیل خوب استفاده کنید، می توانید در ابتدای راه از طریق شماره تلفن با این وکیل در ارتباط بوده و مشکلات خود را با وکیل در میان بگذارید. اگر به دنبال مشاوره با بهترین وکیل دادگستری در کرج هستید می توانید از طریق شماره ی «09122724813» با متخصصین ما در تماس باشید.

عموما در مشاوره هایی که به صورت تلفنی انجام می شود، فرد کلیات مشکل خود را بازگو کرده و وکیل حتی المکان او را یاری میدهد، اما از آن جایی که برای آشکار کردن تمام زوایای پرونده باید وکیل مدارک را بررسی نماید، بهتر است موکل به صورت حضوری به وکیل مراجعه نماید و فقط روال پرونده و میزان پیشرفت آن را به صورت تلفنی از وکیل جویا شود.

وکیل پایه یک دادگستری به چه کسی گفته میشود؟

وکیل پایه یک، فردی است که دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته های حقوقی و فقهی بوده یا در آزمون هم تراز با این مدرک، شرکت و موفق به اخذ مدرک شده. در ضمن وکیل پایه یک دادگستری به مدت 18 ماه باید کارآموزی کرده باشد و آزمون شفاهی و کتبی کانون وکلا را نیز قبول شده باشد. عموما بهترین گزینه برای انتخاب وکیل، وکیل پایه است که می تواند به صورت حرفه ای در تمام بخش های قضایی ورود کرده و مشکلات شما را حل نماید.

تفاوت وکیل پایه ‌یک و وکیل پایه دو در چیست؟

مهم ترین تفاوت وکلای پایه یک و دو در میزان گستردگی کار آن ها می باشد به طور که وکیل پایه یک بدون هیچ محدودیتی می تواند، تمام پرونده ها در هر موضوعی را به دست گرفته و موکل خود دفاع کند اما وکلای پایه دو فقط می تواند بدین شرح در پرونده های حقوقی و کیفری ورود نمایند.

پرونده های کیفری:

در این گونه پرونده ها وکلای پایه دو فقط می توانند در محاکمی که جرائم تعزیری با حبس حداکثر 10 سال باشد شرکت کنند. البته در مواردی که حکم شلاق و یا جزائی نقدی نیز باشد می توانند، حضور داشته باشند.

پرونده های حقوقی:

در این محاکم هم وکلای پایه دو زمانی حق شرکت در محکمه را دارند که بازخواسته بیشتر از 50 میلیون تومان نباشد و یا خواسته غیرمالی باشد. البته در برخی موارد مانند اصل نکاح، اصل طلاق و نفی نسب استثنا وجود دارد.

وکیل در کرج-vakil karaj

یک وکیل در کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر به دنبال وکیل خوب در کرج هستید باید بدانید که باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. مطمئنا بدون در نظر گرفتن این موارد نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید. پس همه چیز را به دست شانس نسپارید. از مهم ترین ویژگی هایی که یک وکیل خوب باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. سابقه و تجربه

سابقه و تجربه یکی از نکات مهم در هنگام یک وکیل می باشد و باید حتما آن را در نظر گرفت. وکیلی که سابقه و تجربه خوبی در زمینه پرونده شما نداشته باشد، میزان ریسک کار را افزایش می دهد و در مسائل قانونی ریسک نقطه ویژه و بسیار حساسی است که به راحتی می تواند باعث شکست شما شود.

سابقه و تجربه هر وکیل را می توان از طریق رزومه او یافت، اگر به دقت رزومه وکیل را بررسی کنید، مطمئنا به نکاتی مانند تعداد پرونده ها، میزان موفقیت در پرونده ها و سال های فعالیت حرفه ای وکیل برمی خورید که می تواند راهنمای خوبی برای بررسی میزان مهارت وکیل باشد.

  1. میزان دانش

دانش و مهارت نیز یکی از شروط مهم و مکمل میزان تجربه و سابقه وکیل است، به عبارت دیگر باید سراغ وکیلی بروید که هم مدرک بالایی داشته باشد و هم سابقه خوبی. البته بد نیست بدانید وکیلی که میزان سابقه و تجربه زیادی دارد، یقینا مدرک بالایی نیز دارد، اما وکیلی که صرفا فقط مدرک بالایی دارد از آنجایی که سابقه ای برای بررسی ندارد، درصد ریسک را افزایش می دهد و این قابل قبول نیست.

  1. اخلاق حرفه ای

سومین و مهم ترین نکته در انتخاب وکیل، اخلاق حرفه ای است. اخلاق حرفه ای میزان تعهد وکیل به موکل خود را تعیین می کند. تعهد مهم ترین قسمت کار هر وکیلی است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید. توصیه می کنیم اولین اولویت خود را روی اخلاق حرفه ای وکیل قرار دهید و سپس به سایر ویژگی های وکیل دقت کنید.

وکیل خانواده در کرج:

تعداد مشکلات و دعاوی خانوادگی که بر سر مهریه برگزار می شود در حال افزایش است و در این بین هر دو طرف می تواند متضرر شوند و فرقی ندارد که حق با کدام طرف باشد. در این گونه دعاوی مسئله مهم داشتن بهترین وکیل مهریه در پردیس است که بتواند از حق فرد به درستی حمایت کند و این موضوع که موکل مرد باشد یا زن اصلا مهم نیست. اگر به بهترین وکیل مهریه در پردیس احتیاج دارید از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری در ارتباط باشید.

وکیل شرکت در کرج:

شرکت های یکی از مهم ترین چرخ های اقتصادی هر کشوری هستند که به طرق مختلف باعث بهبود اقتصاد می شوند. یکی از عوامل گسترده کردن شرکت ها انواع قراردادهایی می باشد که با سازمان و شرکت های دیگر بسته می شود، اما همیشه اوضاع به شکلی پیش نمی رود که به نفع شرکت باشد و در بعضی از موارد شرکت های دیگر با قرار دادن بندهایی در قرارداد باعث به خطر افتادن منابع شرکت می شوند.

به علاوه ممکن است به دلایل مختلف شرکت درگیر مسائل قانونی شود، از این رو شرکت به یک یا چند وکیل حرفه ای برای رفع این مشکلات و بررسی قرارداد ها دارند. داشتن وکیل برای تمام شرکت های الزامی می باشد و شرکتی که از وکیل استفاده نکند به زودی متوجه اشتباهش می شود.

وکیل حقوقی در کرج:

دعاوی حقوقی نسبت به دعاوی کیفری از گستردگی بیشتر ولی حساسیت کمتری برخوردار هستند، دقت داشته باشید که نسبت به دعاوی کیفری از حساسیت کمتری برخوردار هستند و این لزوما از مهم بودن آن ها نمی کاهد. در دعاوی حقوقی مجازات جرائم به صورت نقدی یا کار خاصی که دادگاه فرد گناه کار را مستلزم می کند، است؛ اما همیشه هم فرد نمی تواند به حق و حقوق خود برسد زیرا به سراغ وکیل حقوقی درستی نرفته است. اگر به دنبال بهترین وکیل حقوقی در پردیس هستید با ما در ارتباط باشید.

وکیل قرارداد در کرج:

امروزه خرید و فروش املاک و خودرو و… در استان کرج رو به افزایش است که داشتن قرارداد متناسب و مفید برای طرفین حائز اهمیت است. به همین منظور نداشتن وکیل مناسب در این موضوع میتواند سرمایه اشخاص را تلف کند لذا برای داشتن وکیل مناسب در استان کرج در این زمینه می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید.

توصیه می کنم در صورت تمایل مقاله مربوط به وکیل قرارداد را از این طریق مطالعه کنید.

وکیل کیفری در کرج:

مشکلات کیفری به طرز وحشتناکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و دلیل این اهمیت مجازات هایی است که این نوع دعاوی دارند، پس اگر به هر شکلی در دعاوی کیفری قرار دارید و می خواهید وکالت شما را بهترین وکیل کیفری شهر پردیس قبول کند از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی در تماس باشید.

اهمیت داشتن وکیل پایه یک در چیست؟

داشتن وکیل از آنجایی مهم است معمولا موکل هیچ اطلاعی از قوانین قضایی در مورد موضوع دعوا ندارد و نمی تواند به هیچ وجه از خود دفاع نماید و داشتن وکیل پایه یک نیز به این علت ضروری است که سایر وکیل ها محدود بوده و نمی توانند مانند وکیل پایه یک در دعاوی مختلف شرکت نماید. از آن گذشته معمولا وکیل پایه یک دادگستری دارای تجربه، سابقه و مهارت بیشتری است و خیلی بهتر می داند که چه زمان باید چه مدرکی را ارائه داده تا روند پرونده به نفع موکلش ادامه یابد.

دادگستری کل استان البرز

آدرس: کرج ،عظیمیه،بالاتر از میدان طالقانی (ره) ، ساختمان دادگستری کل استان البرز.

تلفن : 2540908 3، 32520809 ، 32542233

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج

آدرس :کرج – عظیمیه – بالاتر از میدان طالقانی (ره)- ساختمان دادگستری کل استان البرز

تلفن :2540908 3، 32520809 ، 32542233

دادگاه انقلاب اسلامی کرج

آدرس: کرج،میدان آزادگان،اول خیابان برغان،ساختمان دادگاه انقلاب.

تلفن: 2506519 3، 3-32506520

مجتمع قضایی خانواده کرج

آدرس: کرج،بلوار ملاصدرا،روبروی پارک نبوت.

تلفن: 32525006

مجتمع قضایی فردیس

آدرس: کرج ،جاده ملارد،اول خیابان اهری،مجتمع قضایی فردیس.

تلفن: 36656380 ، 36642233

مجتمع قضایی حقوقی شماره یک کرج

آدرس: کرج،بلوار ملاصدرا،روبروی پارک نبوت.

تلفن : 32516354

مجتمع قضایی حقوقی شماره دو کرج

آدرس: کرج،بلوار ملاصدرا،روبروی پارک نبوت.

تلفن: 32516354

دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج

آدرس: کرج ،میدان آزادگان،اول خیابان برغان،ساختمان امور جرائم ویژه.

تلفن : 32525544 ،32525522

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک (ویژه جرائم خاص)

آدرس: کرج ،میدان آزادگان،اول خیابان برغان،ساختمان امور جرائم ویژه.

تلفن : 32525544 ،32525522

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو کرج

آدرس:کرج ، میدان آزادگان ،ابتدای خیابان برغان ، کوچه شهید محمدی.

تلفن : 32555500

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهید بهشتی(ره) کرج

آدرس : کرج ،چهارراه طالقانی،روبروی رستوران باغ جهان .

تلفن : 32702515

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار (ویژه اطفال و تصادفات) کرج

آدرس: کرج ،میدان هفت تیر،بلوار دانش آموز،دادسرای دولت آباد

تلفن: 32710498

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه پنج (ماهدشت) کرج

آدرس: کرج،ماهدشت،بلوار امام خمینی(ره)،مجتمع قضایی شهر ماهدشت

تلفن : 37303815

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه شش کرج

آدرس : کرج ،جاده ملارد،نبش خیابان اهری،مجتمع قضایی فردیس.

تلفن: 36642221

دادسرای نظامی شهرستان کرج

آدرس: کرج،میدان آزادگان،بلوارامامرضا(ع)،خیابان مطهری،بیست متری هفتم،اردلان پنج

تلفن: 32558070

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز

آدرس: کرج،میدان آزادگان،بلوارامامرضا(ع)،خیابان مطهری،بیست متری هفتم،اردلان پنج

تلفن: 32558070

مرکز پزشکی قانونی شهرستان کرج

آدرس: کرج،بالاتر از میدان طالقانی،جنب دادگستری

تلفن: 2-32520351

اداره کل پزشکی قانونی استان البرز

آدرس: کرج،بالاتر از میدان طالقانی،جنب دادگستری

تلفن: 2-32520351

ندامتگاه مرکزی کرج

آدرس: جاده قزلحصار،روبه روی پادگان چمران،ندامتگاه کرج

تلفن: 33265100

ندامتگاه قزلحصار

آدرس: کرج،انتهای مهرشهر،ندامتگاه قزلحصارکرج

تلفن: 33265013

زندان رجایی شهر

آدرس: کرج ،گوهردشت ،بلوار موذن

تلفن: 34411667

ندامتگاه فردیس

آدرس: کرج،حسین آباد ، جنب راه آهن

تلفن : 36773353-55

حوزه قضایی شهرستان طالقان

آدرس : طالقان،شهرک سازی،دادگاه عمومی بخش طالقان.

تلفن: 44724420

اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طالقان

آدرس : طالقان،اداره ثبت اسناد و املاک طالقان

تلفن : 44722627

دادگستری شهرستان ساوجبلاغ

آدرس: هشتگرد،بلوار آیت الله خامنه ای.

تلفن: 442230994

دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ

آدرس : هشتگرد،بلوار آیت الله خامنه ای.

تلفن: 442230994

مرکز پزشکی قانونی شهرستان ساوجبلاغ

آدرس: هشتگرد،ضلع جنوبی مصلی،خیابان شهید گمنام،درب دوم شمالی

تلفن : 42395154

اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ

آدرس: هشتگرد،خیابان امام خمینی(ره)،خیابان شهید خوئینی ها،ساختمان تربیت بدنی روبه روی درب شرقی فرماندار،اداره ثبت اسناد و املاک هشتگرد

تلفن: 42242794

دادگستری شهرستان نظرآباد

آدرس: شهرستان نظراباد – سه راه نظرآباد ، جنب پل راه آهن ، سایت اداری شهرستان نظرآباد

تلفن: 45383728

دادسرای شهرستان نظرآباد

آدرس: شهرستان نظراباد – سه راه نظرآباد ، جنب پل راه آهن ، سایت اداری شهرستان نظرآباد

تلفن:45383768

مرکز پزشکی قانونی شهرستان نظرآباد

آدرس: شهرستان نظرآباد ، خیابان انقلاب ، مرکز پزشکی قانونی

تلفن: 45348555

اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نظرآباد

آدرس: شهرستان نظرآباد ، سه راه نظرآباد ، جنب پل راه آهن ، سایت اداری شهرستان نظرآباد

تلفن: 45383401-45383401

دادگستری بخش اشتهارد

آدرس: اشتهارد،بلوارآیت الله خامنه ای،روبروی بانک ملی،جنب ساختمان پخش دارو، دادگاه عمومی بخش اشتهارد

تلفن: 7725829

جمع بندی:

مشکلات حقوقی و کیفری مسئله ای است که تنها می تواند به دست وکیل حل شود و نمی توان انتظار داشت خود موکل بتواند این مشکلات را حل کند. مطمئنا اگر در مسائل قضایی گیر کرده باشید، به این موضوع واقف هستید. اگر به دنبال بهترین وکیل در کرج هستید، می توانید از طریق شماره ی «09122724813» با بهترین وکیل در کرج در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

پیام بگذارید