دسته‌بندی نشده

مشاوره حقوقی سمنان

وکیل و مشاورحقوقی سمنان صالح به مشاوره و قبول پرونده های حوزه استان سمنان می باشد که می تواند در سریعترین زمان ممکن و با کمترین خطا پرونده های اشخاص اعم از حقوقی و کیفری و خانواده و… را پیگیری نموده تا موکلین به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی کسی است که با گذراندن دوران تحصیلی رشته حقوق و اخذ جواز لازم برای اشتغال میتواند مشاوره لازم را ارائه دهد و بعضا هم مشاوره ها بصورت تخصصی می باشد.

انواع مشاوره حقوقی:

1-مشاوره حضوری: در صورت دقیق تر و جزئی تر این نوع از مشاوره توصیه می شود. 2-مشاوره آنلاین: این نوع از مشاوره از راه دور و بصورت مجازی برای صرفه جویی در وقت و هزینه میتواند مثمر ثمر باشد. 3-مشاوره تلفنی: در مواقع ضروری و عجله ای مشاوره تلفنی بهترین گزینه برای کسب اطلاع می باشد.

ویژگی هایی مشاوره حقوقی:

1-مهارت لازم 2-صداقت 3-مسئولیت پذیر 4-متعهد

مهارت های مشاوره حقوقی سمنان:

مشاوره کیفری: موضوعات مرتبط با مسائل کیفری در دنیای حقوق گسترده است، این موضوعات از قبیل: قتل، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، اختلاس، شرب خمر، رابطه نامشروع، توهین و تهمت، ضرب و جرح و… می باشد. برای پیگیری و به نتیجه رساندن پرونده های مرتبط خود بهتر است از وکیل و مشاوره حقوقی سمنان استفاده نمایید. مشاوره مدنی: موضوعات حقوقی بیشترین مسائل مبتلابه عموم جامعه در دستگاه قضایی میباشد که این قبیل پرونده ها شامل دعاویی از قبیل الزام به تنظیم سند رسمی، تحویل مبیع، مطالبه وجه، الزام به انجام تعهد، خلع ید، تخلیه، اثبات مالکیت، اثبات رابطه استیجاری، دستور موقت و… میباشد. وکیل در سمنان میتواند همراه شما در این قبیل پرونده ها به عنوان وکیل شما باشد. مشاوره خانواده: اگر مشاوره خانواده آگاه به مسائل خانوادگی و چالش های آن میباشد که این قبیل پرونده ها در حوزه صلاحیت این قبیل وکلا میباشد. لذا مسائل خانوادگی خود در سمنان از قبیل: طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، وصایت، تعیین مسکن جداگانه، ازدواج مجدد و… میتوانید به وکیل مجرب و متخصص در این حوزه بسپارید. مشاوره شرکت ها: شرکت ها و موارد مرتبط با آن از قبیل ثبت، انحلال، تشکیل و مسئولیت های شخصیت حقوقی و… جزو صلاحیت های تخصصی مشاوره در امور شرکت ها میباشد. مشاوره حقوقی در حوزه شرکت ها از موارد تخصصی و پیچیده میباشد که هرکسی قادر به پاسخگویی و رفع ابهام از آن نمیباشد. مشاوره ملکی: املاک و مستغلات با موارد حقوقی ارتباط تنگاتنگی دارد یعنی اینکه ثبت املاک و دعاویی مرتبط با امور ثبتی، قراردادهای املاک، دعاویی حقوقی مرتبط با املاک از قبیل الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، روابط موجر و مستاجر، ابطال اسناد، تخریب و… جزو مشاوره های تخصصی در امور املاک می باشد که آشنایی یا عدم آشنایی با مسائل حقوقی املاک می تواند سرمایه کسی را احقاق یا اعاده و یا نابود نماید. مشاوره قراردادها: قراردادها یکی از جمله سندهایی هستند که ارتباط بسیار عمیقی با قوانین دارند و هر بند آن ها می تواند باعث بروز مشکل برای طرفین قرارداد باشد. بسیار از کلاهبرداری ها از طریق بندهایی که طرف مقابل هیچ اطلاع قانونی از آن ها ندارد، اتفاق می افتد از این رو حتما در زمان عقد هر نوع قرارداد باید وکیل و یا مشاور حقوقی در کنار شما باشد. اگر به وکیل عقد قرارداد در سمنان احتیاج دارید با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری از طریق شماره «۰۹۱۲۲۷۲۴۸۱۳» در ارتباط باشید. مشاوره ثبتی: امور ثبت اسناد و املاک جزو آن دسته از تخصص هایی است که ارتباط تنگاتنگی با مسائل مالی هر کسی دارد لذا مشاوره متخصص در این حوزه میتواند کمک شایانی به هرکسی نماید. مشاوره مهاجرت: اگر مشاوره مهاجرت در سمنان هستید حتما به این نکته دقت داشته باشید که این فرد باید به صورت حرفه ای در امور مهاجرت فعالیت کرده باشد و به قوانین کشورهای متعدد یا حداقل کشوری که شما می خواهید مراجعه کنید، آشنا باشد. خدماتی که یک وکیل مهاجرت ارائه می دهد مهم است و شامل تمام مواردی می شود که می تواند دردسر های مهاجرت شما را کم یا زیاد کند، پس فقط به سراغ وکلای حرفه ای بروید تا در امر مهاجرت به هیچ مشکلی برنخورید، زیرا در صورت بروز مشکل در کشور مقصد کار شما برای حل آن بسیار سخت تر می شود. اگر در شهر سمنان ساکن هستید و برای اعطای پرونده خود به یک وکیل و مشاوره حقوقی در سمنان مجرب نیاز دارید روی لینک مقابل کلیک کنید:وکیل در سمنان

شهرهای حوزه قضایی استان سمنان:

شاهرود (دادگاه و دادسرا)
دامغان (دادگاه و دادسرا)
گرمسار
مهدی شهر (دادگاه)
ایوانکی (دادگاه)
میامی
آرادان (دادگاه بخش)
امیرآباد (دادگاه بخش)
بسطام (دادگاه بخش)
بیارجمند (دادگاه بخش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *