وکیل دادسرای ارشاد بصورت حرفه ای و باتجربه – شماره تماس 09122724813

ماهیت حقوقی قرار بازداشت موقت، اصل برائت، بازداشت موقت

وکیل دادسرای ارشاد :

جرائم مختلف و گوناگونی از قبیل جرائم تعزیری مثل: سرقت، کلاهبرداری، توهین، افترا و در دادسراهای عمومی مطرح می شود که یکی از این دادسراها که تخصصی می باشد. دادسرای ارشاد و دادگاه تخصصی مربوطه به جرائم مربوطه می باشد این دادسرا و دادگاه به صورت ویژه به اعمال منافی عفت و رابطه نامشروع و جرائم منکراتی رسیدگی می کند. به تبع آن وکیل و قاضی که این قبیل پرونده ها را بر عهده می گیرد مجرب و متخصص باید باشد تا بتواند بصورت جزئی و با کیفیت بالا به این پرونده ها رسیدگی نماید چرا که جرائم در صلاحیت دادسرای ارشاد متفاوت از جرائم عمومی مثل سرقت و کلاهبرداری و خیانت در امانت و می باشد.

مشاوره حقوقی تخصصی دادسرای ارشاد : 09122724813

در صورت نیاز به برقراری ارتباط با وکیل دادسرای ارشاد با شماره 09122724813 تا به صورت تخصصی از مشاوره های ما بهره مند شوید و یا سوال خود در قالب کامنت بیان کرده. همچنین شما همراهان عزیز می توانید سوال خود را در واتساپ مطرح کنید تا در سریع ترین زمان به آن پاسخ داده شود.

وکیل دادسرای ارشاد :

وکیل دادسرای ارشاد متخصص و مجرب به رسیدگی پرونده های کیفری طرح شده در دادسرای ارشاد از قبیل: رابطه نامشروع، شرب خمر، منافی عفت، بی حجابی و می باشد. وکیل دادسرای ارشاد آماده رسیدگی به هرگونه پرونده در این دادسرا می باشد. برای رسیدگی بهتر و با کیفیت پرونده خود در دادسرای ارشاد پیشنهاد این است که به وکیل متخصص و مجرب به پرونده های دارای صلاحیت در دادسرای ارشاد مراجعه کنید.

وکیل دادسرای ارشاد-vakil dadsaray ershad

جرائمی که دادسرای ارشاد به آن رسیدگی می کند عبارتند از :

  • بی حجابی
  • جرائم مربوط به تجهیزات و ادوات ماهواره
  • خرید و فروش – انتشار- تکثیر محصولات سمعی و بصری مستهجن و مبتذل
  • ایجاد مزاحمت برای بانوان یا اطفال در معابر و انظار عمومی
  • مراکز فساد و فحشا دائر کردن و مدیریت آن و ترغیب دیگران به فعالیت در این مراکز
  • شرب خمر
  • جرائم منافی عفت و اخلاق عمومی
  • قمار و تمامی جرائم مرتبط با آن مانند تحصیل مال نامشروع و شرط بندی
  • رانندگی در حالت مستی
  • ساخت و نگهداری مشروبات الکلی

پیشنهاد می کنیم مقالات ذیل را بخوانید و در صورت داشتن سوال با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

زنای به عنف پسر با دختر

مشاوره حقوقی کیفری

شکایت کیفری نفقه

وکیل رابطه نامشروع :

یکی از پرونده های رایج در دادسرای ارشاد، جرم رابطه نامشروع می باشد. رابطه نامشروع امری است که در رویه و محاکم دارای اختلاف نظر است. رابطه نامشروع زمانی اتفاق می افتد که بین زن و مردی که رابطه محرمیت و زوجیتی نباشد روابط خارج از عرف و شرع و قانون را داشته باشد.

اگر اشخاص درگیر در پرونده جرم رابطه نامشروع با حقوق و حمایت های قانون آگاه نباشند تصمیم ها و آرای خارج از قانون علیه آنها صادر میشود که عواقب و محرومیت های قانونی سنگینی از قبیل شلاق دارد. 

قبول این پرونده ها توسط وکیل دادسرای ارشاد انجام می شود بنابراین حتما بدنبال وکیل متخصص باشید.

مشاوره حقوقی دادسرای ارشاد :

زمانی که اشخاص درگیر پرونده های قضایی می شوند به مشاور مراجعه می کند این مشاوره باید تخصصی باشد به گونه ای که فرد مشاور باید به رویه محاکم آشنا و از تجربه کافی برخوردار باشد تا بتوان موضوع حقوقی یا کیفری مربوطه خود را به بهترین نحو ممکن به نتیجه مطلوب رساند.

عموما قبول پرونده های جاری در دادسرای ارشاد توسط وکلا انجام نمی شود چرا که رسیدگی به آن بصورت تخصصی انجام می شود بنابراین وکیلی که تجربه و توانایی پرونده های ارشاد را داشته باشد قبول می کند.

دادگاه ارشاد

نتیجه :

وکیل دادسرای ارشاد و مشاوره حقوقی متخصص و مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات حقوقی مورد تقاضای اشخاص است در صورت تمایل برای رسیدگی به پرونده خود در دادسرای ارشاد می توانید با اینجانب حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل و مشاور حقوقی در صورت تمایل از طریق راه های ارتباطی در تعامل و ارتباط باشید.

امتیاز دهید

پیام بگذارید