ملکی

پیگیری صدور سند مالکیت

پیگیری صدور سند مالکیت قطعاً یکی از خدماتی است که متقاضیان زیادی داشته و با توجه به سیاست دولت مبنی بر ارائه خدمات دولت الکترونیک، شما می‌توانید به راحتی اقدام به پیگیری صدور سند مالکیت با کد ملی و شماره پرونده کنید. در این مقاله به امور مربوط به پیگیری صدور سند مالکیت خانه و سایر امکان می‌پردازیم، پس اگر به دنبال راهنمای دریافت استعلام سند صدور مالکیت هستید، قبل از هر کاری این مقاله را دنبال کنید.

پیگیری صدور سند مالکیت به چه شکل است؟

قطعاً صدور سند مالکیت برای اشخاص حقوقی و حقیقی از اهمیت بالایی برخوردار است که با توجه به همین موضوع، راه‌های امکان استعلام صدور سند مالکیت اینترنتی به وجود آمده تا ضمن دسترسی پایداری در تمام ساعات روز، در هزینه‌ها و زمان نیز صرفه جویی شود. بدین سان شما می‌توانید به سادگی و با سایت پیگیری صدور سند مالکیت، اقدام به دریافت صدور سند مالکیت کنید. دقت داشته باشید که با توجه به وجود سایت‌های جعلی بسیار به ویژه در حوزه خدمات الکترونیکی دولتی، فقط از طریق آدرس sabtemelk.ir اقدام به ثبت درخواست صدور سند مالکیت نماید و با طی کردن مراحل دریافت سند و پر کردن فرم صدور سند مالکیت، به راحتی به سند خود دسترسی داشته باشید.

پیگیری صدور سند مالکیت با کد ملی:

یکی از امکانات خوب سایت صدور سند مالکیت، امکان استعلام و دریافت سند مالکیت به واسطه کد ملی و البته شماره پرونده شماست که دریافت سند مالکیت را به بهترین شکل ساده و قابل استفاده می‌نماید. برای دریافت پیگیری سند کافی است که به واسطه کد ملی و شماره پرونده به بخش اطلاع رسانی پرونده مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که قبل از مراجعه به بخش اطلاع رسانی باید درخواست خود را در سایت صدور سند مالکیت به ثبت رسانده باشید تا بتوانید بعد از مدتی به این بخش مراجعه کرده و به واسطه کد ملی و شماره پرونده اقدام به استعلام سند مالکیت نماید. پیگیری صدر سند تک برگی

نکته مهم:

دقت داشته باشید که کد ملی باید حتماً مربوط به صاحب ملک باشد تا بتوان به واسطه خدمات الکترونیک اقدام به دریافت سند مالکیت نمود. به علاوه قبل از دریافت سند مالکیت با کد ملی باید حتماً درخواست خود را ثبت کرده باشید و به واسطه کد ملی و شماره پرونده به بخش مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید استعلام انجام دهید.

استعلام ثبت و توقیف سند ملک:

همانطور که گفته شد، بیشتر خدمات دولتی به صورت اینترنتی ارائه می‌شود و در صورتی که نیاز به استعلام ثبت و توقیف سند ملک دارید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به سامانه مربوطه اقدام به دریافت استعلام کنید که خود این استعلام نیز مراحل مختلفی دارد. البته بد نیست بدانید که از سامانه اینترنتی می‌توانید اقدام به استعلام آخرین وضعیت سند ملک نیز نماید.

مشاوره حقوقی فوری:

در صورتی که در مراحل پیگیری ثبت اسناد به مشکل خورده‌اید و نیاز به مشاوره حقوقی رایگان دارید، می‌توانید از طریق شماره «۰۹۱۲۲۷۲۴۸۱۳» با متخصصین ما در وکیل ابراهیمی در ارتباط باشید. دقت داشته باشید که شما برای پرسش سؤالات خود از طریق سایت و واتساپ نیز می‌توانید اقدام نماید.

1 نظر در “پیگیری صدور سند مالکیت

  1. محمد محمدی گفت:

    با سلام احتراما” درخواست صدور سند تک برگ داده ام مدارک کامل تحویل ثبت غرب تهران میباشد فقط خواهشمندم نسبت به تحویل سند به اینجانب مساعدت لازم مبذول گردد . با تشکر محمد محمدی 09036886945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *