وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری

هزینه دستور موقت

وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری: با توجه به پیچیدگی های قوانین و مقررات مربوط به شهرداری ها لازم است که همه افراد این قوانین را رعایت کنند و تخلف در هر کدام از آنها جرم محسوب می شود. وکیل ماده ۱۰۰ به دعاوی شهرداری های رسیدگی می کند. زمانی که بنایی در سطح شهر احداث می شود ممکن است شهرداری این بنا را غیر قانونی بداند و برای رسیدگی آن را به کمیسیون ارجاع کند. بعد از ارجاع این موضوع به کمیسیون مالک بنا می تواند رسیدگی به پرونده را به وکیل بسپارد و خود در جلسات شرکت نکند.

شماره تماس وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری:

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری به نگارش درآمده است.در صورت داشتن هر گونه سوال و تمایل به دریافت مشاوره حقوقی رایگان و فوری با شماره 09122724813 و یا 02191010983 تماس حاصل نمایید.

سایت کمیسیون ماده 100

اهمیت انتخاب وکیل ماده ۱۰۰ شهرداری:

اگر وکیل ماده ۱۰۰ شهرداری دانش لازم در زمینه امور مربوط به شهرداری و قوانین مختص این ارگان را داشته باشد می تواند نسبت به حکم این ماده دعوایی مطرح کند و برای حل مشکلات اقدام کند.

از آنجا که قوانین شهرداری در تمام شهرها ثابت است پس تفاوتی در انتخاب وکیل نیست. معمولا افرادی باید این وکیل را انتخاب کنند که در املاک و ساختمان سازی تخلفاتی را مرتکب شده ان  و نمی توانند در کمیسیون ها پرونده را به خوبی مدیریت کنند از این رو با وکالت دادن به یک وکیل سعی می کنند که ضرر و زیان این تخلفات را به حداقل مقدار ممکن برسانند.

نکات مهم در خصوص انتخاب وکیل ماده ۱۰۰:

از آنجا که ساخت و ساز در سایه قانون هم در زیبایی شهر و هم امنیت افراد نقش موثری دارد پس لازم است با متخلفین این حوزه برخوردهای سفت و سختی شود از این رو ماده ۱۰۰ شهرداری بیان می کند که تمام ساخت و سازها و بازسازیها نیاز به مجوز شهرداری و اخذ پروانه دارند و مواردی که خلاف  این ماده عمل می کنند به زندان یا پرداخت جریمه نقدی محکوم می شوند. شما قبل انجام ساختمان سازی می توانید از یک وکیل ماده ۱۰۰ مشاوره دریافت کنید تا شما را با بایدها و نبایدهای این مسئله آشنا کند. در بیشتر موارد افراد با قوانین این ماده آشنایی ندارند و سهواً مرتکب جرم می شوند و چون هیچ اطلاعی از این ماده شهرداری ندارند برای خود وکیل انتخاب می کنند تا به پرونده آنها به نحو احسن رسیدگی شود.

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به طور اختصاصی برای تخلفات ساختمان سازی تشکیل شده و افرادی که بدون داشتن مجوز شهرداری اقدام به ساخت بنا می کنند به این کمیسیون فرستاده می شوند. این افراد برای جلوگیری از تخریب ساخت و ساز خود و پرداخت جریمه کمتر وکیل انتخاب می کنند تا با تجربه و تبحر لازم رای کمیسیون را به نفع فرد پیش ببرد.

وکیل می تواند به رای صادره اعتراض کند مهلت این اعتراض ده روز است و وکیل در این ده روز اعتراض موکل خود را ثبت می کند تا در جلسه تجدید نظر دوباره پرونده رسیدگی شود و رای نهایی صادر شود. اگر وکیل به رای نهایی کمیسیون تجدید نظر معترض باشد می تواند بر اساس ماده ده قانون دیوان عدالت اداری، به دیوان عدالت اداری مراجعه کند و نسبت به رای صادره اعتراض نماید.

در صورتی که وکیل به قوانین تسلط کامل داشته باشد می تواند در همان جلسه اول رای را به نفع موکل پیش ببرد. پس مشکلات حقوقی از این قبیل از عهده ی افراد بی تجربه و ناآگاه به قوانین بر‌نمی‌آید.

پیشنهاد می کنیم مقالات ذیل را بخوانید و در صورت داشتن هرگونه سوالی آن را در قسمت نظرات بیان کرده و یا با شماره 09122724813 و 02191010983 تماس حاصل نمایید.

تنظیم قرارداد اجاره

شماره وکیل تهران

آدرس کمیسیون ماده 100 کرج

آدرس و شماره تماس کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران:

تهران، خیابان سنایی، نرسیده به خیابان شهید مطهری ، ساختمان شماره۷ شهرداری تهران – اداره کل امور اجرایی کمیسیونهای ماده صد شهرداری تهران

کد پستی : ۸۴۸۱۶-۱۵۸۶۹ 

تلفن دفتر مدیریت: ۹۶۰۲۶۴۳۴-۹۶۰۲۶۴۳۳ – فکس :۸۸۸۲۰۸۰۳ 

امتیاز دهید

پیام بگذارید