ملکی

وکیل دعاوی ساختمانی

وکیل دعاوی ساختمانی برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز مشغول به فعالیت هستند و تخصص و تجربه کافی در این زمینه ندارند و ممکن است به چالش بخورند، بسیار مناسب می‌ باشد و این وکلا می‌ توانند به عنوان یک راهنما در حوزه ساخت و ساز به افراد مشغول در این زمینه کمک کنند.  اگر در حوزه ساخت و ساز در رابطه با مسائل مربوط به مجوز و… با چالش‌ های متفاوت روبرو شده‌ اید به خصوص در شهر های کرج و تهران که ساخت و ساز گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است، می توانید از یک وکیل ساختمانی ماهر کمک بگیرید تا مشکلات و چالش‌ هایی که در این زمینه با آنها روبرو شدید به بهترین شکل ممکن برطرف شوند. یک وکیل دعاوی ساختمانی در صورتی که تخصص و مهارت بالا داشته باشد به شما کمک می‌ کند که در امر ساخت و ساز مشکلات قانونی به وجود نیاید و ملک شما متحمل پرداخت جریمه به شهرداری‌ ها و سایر ارگان‌ های دولتی نشود و بتوانید بدون هیچ مشکل قانونی خاصی فرایند ساخت و ساز را انجام دهید. در همین راستا باید با یک وکیل که در این حوزه تخصص و تجربه کافی دارد مشورت کنید تا در نهایت اقدامات لازم مانند دریافت پروانه، دریافت جواز ساختمان و مجوز ساخت انجام شوند و بتوانید در محدوده شهر و روستای مورد نظر خود یک ملک قانونی و بسیار عالی را بسازید.

وکیل دعاوی ساختمانی کیست؟

اگر دوست دارید بدانید که وکیل دعاوی ساختمانی به چه کسی می‌ گویند، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید. زیرا قصد ما این است که به صورت کامل شما را با این وکلا آشنا کنیم. به خصوص کسانی که در حوزه ی ساخت و ساز فعالیت می‌ کنند، قطعاً میل زیادی به شناخت این وکلا دارند. دعاوی ساختمانی انواع مختلفی دارند برای مثال دعاوی شهرداری، دعاوی ملکی، دعاوی شکایت از همسایه، دعاوی مربوط به ساخت و مجوز همه و همه جزو مواردی هستند که توسط یک وکیل دعاوی ساختمانی مورد بررسی قرار می‌ گیرند و یک وکیل در هر دعوا و چالشی که به وجود می‌ آید می‌دتواند مشکلات مربوط به ساختمان را حل و فصل کند و پیروز دعاوی مختلف باشد. اگر دارای پرونده‌ های مختلف در این زمینه‌ ها هستید و مدت زمان زیادی است که پرونده شما در جریان می‌ باشد، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً از یک وکیل ساختمانی ماهر کمک بگیرید تا هرچه سریع تر پرونده شما به موفقیت و پیروزی نزدیک شود و در دعاوی مربوط به مسائل ساختمانی با چالش‌ های جدید و متعدد دیگری روبرو نشوید. برای حل مشکلات و چالش‌ های مربوط به دعاوی ساختمانی حمیدرضا برادران ابراهیمی در خدمت شما می‌ باشد. این وکیل در حوزه‌ های مختلف پرونده می‌ پذیرد و در زمینه ساختمانی هم تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد که می‌ تواند به وسیله ی این تجربه و مهارت بالا مشکلات مربوط به دعاوی ساختمانی را حل و فصل کند و قطعاً کسانی که در زمینه ساخت و ساز دچار چالش و مشکل شده‌ اند می‌ توانند، با مشاوره‌ های این وکیل کاردان به سلامت از چالش‌های خود عبور کنند.

انواع دعاوی ملکی

وقتی که صحبت از وکیل دعاوی ساختمانی می‌شود خوب است که انواع دعاوی ملکی را هم بشناسید تا اگر در این حوزه مشغول به فعالیت هستید از برخی از اقدامات خودداری کنید تا ناخواسته دچار چالش نشوید.

خلع ید

یکی از انواع دعاوی ملکی که وکیل ساختمانی باید در آن بسیار ماهر باشد تا بتواند مشکلات مربوط به آن را حل کند، خلع ید می‌ باشد. در این نوع دعوی مالک ساختمان ادعا می‌ کند که ملک او توسط یک شخص دیگر به صورت عدوانی و بدون مجوز قانونی و بدون رضایت مالک تصرف شده است و شخص مدعی از دادگاه تقاضا می‌ کند ‌که ملک تصرف شده را از دست متصرف آزاد کند.

الزام به تنظیم سند رسمی

بعد از خرید و فروش ساختمان و تنظیم مبایعه نامه به عنوان قرارداد بین خریدار و فروشنده معمولاً یک روز برای تنظیم سند در دفاتر رسمی هم تعیین می‌ شود. خریدار و فروشنده باید در روز تعیین شده به صورت حضوری به دفتر ثبت رسمی اسناد مراجعه کنند و در صورتی که فروشنده به دلایل مختلف مانند بالا رفتن قیمت ملک یا ساختمان فروخته شده در دفتر رسمی حضور پیدا نکند، خریدار می‌ تواند به کمک وکیل دعاوی ساختمانی دعوی الزام به تنظیم سند رسمی داشته باشد.

الزام به تحویل مبیع

مبیع به مالی گفته می‌ شود که در عقد بیع یعنی خرید و فروش ساختمان داد و ستد می‌ شود و فروشنده بایع نام دارد. اگر طرفین خرید و فروش زمان مشخصی را برای تحویل مبیع در نظر گرفته‌ اند، مبیع باید در همان زمان به فروشنده تحویل داده شود و اگر خریدار تعلل و تخلف داشته باشد، فروشنده یا همان بایع می‌ تواند به کمک وکیل ساختمانی شکایت کند.

تخلیه ملک یا ساختمان

یکی دیگر از انواع دعاوی ساختمانی که حل و فصل آن نیاز به وکیل دعاوی ساختمانی دارد، تخلیه ملک یا ساختمان می‌باشد که معمولاً به صورت عدم تخلیه ملک توسط مستاجر رخ می‌ دهد. این اتفاق زمانی می‌ افتد که مدت زمان اجاره مستاجر به اتمام برسد، اما مستاجر از تخلیه ممانعت کرده و ملک را به مالک تحویل نمی‌ دهد.  در این هنگام مالک یا همان موجر می‌تواند برای تخلیه ملک از دادگاه حکم تخلیه فوری بگیرد و از طریق مراجع قضایی و به کمک یک وکیل ساختمانی ماهر ملک خود را پس بگیرد. اگر در این زمینه به مشکل خوردید و نحوه دریافت حکم قضایی را نمی‌ دانید، می‌ توانید با یک مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی با حمیدرضا برادران ابراهیمی راه و روش دریافت حکم قضایی برای تخلیه ملک خود را بیاموزید.

وظایف وکیل ساختمانی

وظایف وکیل دعاوی ساختمانی بسیار متعدد است و اگر یک وکیل در این حوزه فعالیت کند، می‌ تواند پرونده‌ های متعددی را در زمین‌ های مختلف ساخت و ساز و املاک بپذیرد. از جمله وظایف مهم یک وکیل مشغول در این حوزه عبارتند از
  • افراز ملک
  • مطالبه وجه التزام قراردادی
  • ممانعت از حق پیگیری 
  • کلاهباری‌ های مربوط به خرید و فروش ملک و ساخت و ساز
  • تنظیم سند رسمی
  • تقسیم املاک مشاع 
  • تخلیه املاک استیجاری
  • اخذ پایان کار 
  • رفع مزاحمت از ملک 
  • جعل سند انتقال 
  • فروش مال غیر
حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در تمام این موارد می‌ تواند به شما کمک کند و کافی است که با شماره تماس این وکیل ارتباط برقرار کنید و درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید. شماره تماس این وکیل ۰۹۹۲۷۵۸۶۸۱۱ می باشد.

سخن آخر

شناسایی بهترین وکیل دعاوی ساختمانی قطعاً به افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت گسترده دارند کمک زیادی خواهد کرد و باعث می‌ شود که این افراد دیگر درگیر چالش‌ ها، مسائل و مشکلات مختلف نباشند و بتوانند با مشاوره‌ های مفید وکیل خود اقدامات مربوط به ساخت و ساز را از راه قانونی و به بهترین شکل ممکن انجام دهند و با چالش خاصی روبرو نشوند.  برای تمام این موارد می‌ توانید به وب سایت وکیل ابراهیمی مراجعه کنید و با کمک این وکیل مشارکت در ساخت و وکیل ملکی یک فرایند قانونی و عالی را برای ساخت یا فروش ملک مورد نظر تجربه کنید. این وکیل با تجربه و متخصص به عنوان متخصص‌ ترین وکیل دعاوی ساختمانی در تهران شناخته می‌ شود که خدمات خود را در سراسر کشور برای افراد مختلف به صورت آنلاین و تلفنی هم ارائه می‌ دهد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *