دسته‌بندی نشده

وکیل در مازندران

در این مقاله با بهترین وکیل مازندران (حمیدرضا برادران ابراهیمی) همراه می شویم تا با وکیل و انواع دعاوی حقوقی و کیفری آشنا شویم. همچنین در این مقاله به ضرورت داشتن وکیل پی خواهید برد. اگر به دنبال اطلاعات جامعی درباره وکلا هستید و یا به بهترین وکیل در مازندران احتیاج دارید، حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل کیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

فردی متخصص در امور قضایی که به وسیله ی عقد قرارداد به موکلین خود (افراد عادی که با قانون آشنایی کامل و درستی ندارند) کمک می کند تا بتوانند مشکلات و دعاوی حقوقی و کیفری خود را حل نمایند. خدمات وکلا نیز منوط به قراردادی که با موکل خود در چارچوب قانون نوشته اند، است و به طور کلی یک وکیل می تواند تمام خدماتی که مربوط به قانون می شود را به جای موکل خود انجام دهد.

شماره وکیل مازندران: 09122724813

اگر به دنبال بهترین وکیل مازندران هستید و هنوز درگیر دعاوی حقوقی و کیفری خود هستید و امیدی در پیروزی خود نمی بینید، همین الان از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری و مشاورحقوقی در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن تمام مشکلات شما حل شود.

چرا به وکیل احتیاج داریم؟

شاید برای شما هم سوال باشد چرا به وکیل نیاز داریم؟ خیلی ساده است اگر در درگیر مشکلات حقوقی یا کیفری شده باشید، تنها پناه شما قانون است، اما شما به دلیل عدم آگاهی درست از قوانین مدنی نه تنها نمی توانید از این سرپناه استفاده کنید، بلکه از آن ضربه نیز می خورید، پس اگر قرار است قانون به کمک ما بیاید به وکیل نیاز داریم.

مشاوره یا مراجعه حضوری کدام بهتر است؟

مشاوره تلفنی در کار وکالت نمی تواند زیاد سازنده باشد، زیر وکیل که با اسناد به طور مستقیم سرکار دارد خیلی بهتر می تواند، نقاط قوت و ضعف پرونده را تشخیص داده و برای کمک به موکلش اقدام نماید؛ اما مشاوره تلفنی نیز می تواند برای ابتدای راه تاثیر مثبت داشته و به وکیل در شناخت کلیات پرونده کمک کند، اما به هیچ وجه نمی تواند جای مراجعه حضوری را بگیرد.

هزینه اخذ وکیل چقدر است؟

هزینه اخذ وکیل با توجه به عوامل مختلف بسیار متغیر است و اصلا نمی توان قیمت حدودی برای آن قائل بود. هزینه ی اخذ یک وکیل در دعاوی مختلف بسیار متغیر است اما بدیهی است که هر چقدر پرونده بزرگ و حساس تر باشد هزینه ها نیز بالا می رود. به علاوه شهرت وکیل نیز در این هزینه ها دخیل است. البته باید بدانید در زمانی که موکل بضاعت مالی نداشته باشد، به صورت رایگان وکیلی برای او انتخاب می شود تا همه به طور یکسان از حق وکیل استفاده کرده باشند.   وکیل-در-مازندران-vakil-dar-mazandran

وکیل خانواده در مازندران:

تعداد مشکلات و دعاوی خانوادگی که بر سر مهریه برگزار می شود در حال افزایش است و در این بین هر دو طرف می تواند متضرر شوند و فرقی ندارد که حق با کدام طرف باشد. در این گونه دعاوی مسئله مهم داشتن بهترین وکیل مهریه در مازندران است که بتواند از حق فرد به درستی حمایت کند و این موضوع که موکل مرد باشد یا زن اصلا مهم نیست. اگر به بهترین وکیل مهریه در مازندران احتیاج دارید از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری در ارتباط باشید.

وکیل کیفری در مازندران:

دعاوی کیفری از جمله دعاوی با حساسیت بالا هستند که شما را نیازمند به وکیل کیفری در مازندران می کنند. از آن جایی که جرائم کیفری دارای مجازات های بسیار سنگینی است، توصیه می کنیم اگر به هر شکل درگیر دعاوی کیفری هستید، به سراغ وکیل رفته و هیچ کار اضافه ای نکنید.

وکیل حقوقی در مازندران:

دعاوی حقوقی نسبت به دعاوی کیفری از گستردگی بیشتر ولی حساسیت کمتری برخوردار هستند، دقت داشته باشید که نسبت به دعاوی کیفری از حساسیت کمتری برخوردار هستند و این لزوما از مهم بودن آن ها نمی کاهد. در دعاوی حقوقی مجازات جرائم به صورت نقدی یا کار خاصی که دادگاه فرد گناه کار را مستلزم می کند، است؛ اما همیشه هم فرد نمی تواند به حق و حقوق خود برسد زیرا به سراغ وکیل حقوقی درستی نرفته است. اگر به دنبال بهترین وکیل حقوقی در مازندران هستید با ما در ارتباط باشید.

وکیل قرارداد در مازندران:

امروزه خرید و فروش املاک و خودرو و… در استان مازندران رو به افزایش است که داشتن قرارداد متناسب و مفید برای طرفین حائز اهمیت است. به همین منظور نداشتن وکیل مناسب در این موضوع میتواند سرمایه اشخاص را تلف کند لذا برای داشتن وکیل مناسب در استان مازندران در این زمینه می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید. توصیه می کنم در صورت تمایل مقاله مربوط به وکیل قرارداد را از این طریق مطالعه کنید.

وکیل شرکت در شهر مازندران:

شرکت های یکی از مهم ترین چرخ های اقتصادی هر کشوری هستند که به طرق مختلف باعث بهبود اقتصاد می شوند. یکی از عوامل گسترده کردن شرکت ها انواع قراردادهایی می باشد که با سازمان و شرکت های دیگر بسته می شود، اما همیشه اوضاع به شکلی پیش نمی رود که به نفع شرکت باشد و در بعضی از موارد شرکت های دیگر با قرار دادن بندهایی در قرارداد باعث به خطر افتادن منابع شرکت می شوند. به علاوه ممکن است به دلایل مختلف شرکت درگیر مسائل قانونی شود، از این رو شرکت به یک یا چند وکیل حرفه ای برای رفع این مشکلات و بررسی قرارداد ها دارند. داشتن وکیل برای تمام شرکت های الزامی می باشد و شرکتی که از وکیل استفاده نکند به زودی متوجه اشتباهش می شود.

وکیل مهاجرت در مازندران:

اگر به دنبال وکیل مهاجرت در مازندران هستید حتما به این نکته دقت داشته باشید که این فرد باید به صورت حرفه ای در امور مهاجرت فعالیت کرده باشد و به قوانین کشورهای متعدد یا حداقل کشوری که شما می خواهید مراجعه کنید، آشنا باشد. خدماتی که یک وکیل مهاجرت ارائه می دهد مهم است و شامل تمام مواردی می شود که می تواند دردسر های مهاجرت شما را کم یا زیاد کند، پس فقط به سراغ وکلای حرفه ای بروید تا در امر مهاجرت به هیچ مشکلی برنخورید، زیرا در صورت بروز مشکل در کشور مقصد کار شما برای حل آن بسیار سخت تر می شود.

مهم ترین ویژگی های یک وکیل:

برای انتخاب یک وکیل باید ویژگی های آن را در نظر بگیرید از این رو توصیه می کنیم که حتما در زمان انتخاب وکیل موارد زیر را به عنوان ویژگی های مهم یک وکیل در نظر بگیرید.
  • بررسی رزومه وکیل برای آشنایی با میزان مهارت، تجربه و سابقه حرفه ای وکیل
  • در نظر گرفتن تحصیلات وکیل
  • تعهد به موکل و پرونده با بررسی اخلاق کاری از طریق رزومه و موکلین گذشته او
  • سرعت پیش بردن پرونده با بررسی سوابق کاری
  • تعداد و میزان موفقیت پرونده های وکیل با بررسی سوابق کاری
  • سال های فعالیت حرفه ای این وکیل در حوزه مشکل شما

مراجع قضایی استان مازندران:

1)دادگستری شهرستان ساری – نشانی:  ساری میدان امام حسین(ع) شهرداری سابق

2) دادگستری شهرستان آمل – نشانی:  آمل خیابان امام رضا(ع) روبروی کوچه فرسیو جنب قدیر2

3) دادگستری شهرستان بابل – نشانی: بابل میدان ولايت (هلال احمر)

4) دادگستری شهرستان بابلسر – نشانی:  بابلسر-خیابان پاسداران-خیابان فلسطین-دادگستری بابلسر

5) دادگاه عمومی بخش بندپی شرقی – نشانی:  بندپی شرقی- جاده شهید صالحی – شهر گلوگاه- جنب شهرداری

6) دادگستری شهرستان بهشهر – نشانی: بهشهر خیابان مطهری

7) دادگستری شهرستان تنکابن – نشانی: تنکابن-خیابان جمهوری-جنب بیمارستان خصوصی شهسوار

8) دادگستری شهرستان جویبار – نشانی: جویبار خيابان امام کوچه شهید کاکو

9) دادگستری شهرستان چالوس – نشانی: بلوار امام رضا – نادری

10) دادگستری بخش چمستان – نشانی: چمستان – خ شیخ فضل الله نوری – روبروی 20 متری شورا

11) دادگاه عمومی بخش خرم آباد – نشانی: خرم آباد جنب مسجد جامع شهر

12) دادگاه عمومی بخش دابودشت – نشانی: دابودشت – خط دابودشت به فریدونکنار – خیابان دریا

13) دادگستری شهرستان رامسر – نشانی: رامسر -بلوار معلم – دادگستری رامسر

14) دادگاه عمومی بخش سرخرود – نشانی: سرخرود-بلوار ولايت

15) دادگستری شهرستان سوادکوه – نشانی: پل سفيد بلوار جانبازان

16) دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی – نشانی: شیرگاه خیابان شهید اسلامی

17) دادگستری شهرستان عباس آباد – نشانی: عباس آباد خیابان امام

18) دادگستری شهرستان فریدونکنار – نشانی: خیابان امام (ره) – جنب شهرداری

19) دادگستری شهرستان قائم شهر – نشانی: قائمشهر- كمربندي ميدان امام به جانبازان – جنب پل سياهرود

20) دادگاه عمومی بخش کجور – نشانی: شهر پول-دادگاه عمومی بخش کجور

21) دادگستری شهرستان کلاردشت – نشانی: کلاردشت-ولوال- بلوار پاسداران-روبروی هتل مارال

22) دادگاه عمومی بخش کیاسر – نشانی: بخش چهاردانگه – ورودي شهر كياسر

23) دادگاه عمومی بخش کیالا – نشانی: كياكلا – چهارراه فرمانداری

24) دادگاه عمومی بخش گتاب – نشانی: گتاب 200 متر بالاتر از میدان شهدا جنب بخشداری

25) دادگستری شهرستان گلوگاه – نشانی: گلوگاه- خیابان دریا

26) دادگاه عمومی بخش لاریجان – نشانی: شهر گزنک – خیابان جام جم

27) دادگستری شهرستان محمودآباد – نشانی: محمودآباد خیابان آزادی نبش دریای 19

28) دادگاه عمومی بخش مرزن آباد – نشانی: مرزن آباد- روبه روی کاخ سعد آباد- طبقه فوقانی

29) دادگستری شهرستان میاندرود – نشانی: سورک – خ امام خمینی – خ شهید تاجیک – جنب کتابخانه حضرت امیرالمومنین

30) دادگاه عمومی بخش نشتارود – نشانی: نشتارود-خیابان 17 شهریور-جنب بوتان گاز

31) دادگستری شهرستان نکاء – نشانی: نکا میدان امام حسین جاده اومال جنب بیمارستان تامین اجتماعی دادگستری

32) دادگستری شهرستان نور – نشانی: نور خیابان پاسداران

33) دادگستری شهرستان نوشهر – نشانی: نوشهر – خیابان شهید عمادالدین کریمی – نبش خیابان عدالت

جمع بندی:

شغل وکالت یکی از مهم ترین شغل های هر کشوری است و وظیفه یک وکیل حمایت از حق و حقوق موکل خود است. در انتخاب وکیل باید به نکات زیادی دقت نمود که یکی از مهم ترین آن‌ها داشتن سابقه کافی در حوزه مشکل شماست. توصیه تیم وکیل حمیدرضا برادران ابراهیمی به شما این است که حتما در انتخاب وکیل دقت کنید که مبادا حق و حقوقتان ضایع شود. در صورت تمایل می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *