وکیل خیابان مطهری

هزینه دستور موقت

امروزه داشتن وکیل و مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی در نزدیکی محل کار خود یا محل زندگی امری ضروری و لازم است. به همین منظور یکی از این محل ها ، خیابان مطهری می باشد. وکیل در خیابان مطهری دارای تخصص های گوناگون می باشد که همکاری دائمی با وی از ملزومات کسب و کار ما و زندگی روزمره می باشد.

شماره تماس وکیل در خیابان مطهری:

اگر در خیابان مطهری ساکن هستید و نیاز به وکیل و مشاوره حقوقی در نزدیکی محل زندگی و یا کار خود دارید کافی است با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید تا با وکیل در خیابان مطهری در نزدیکی خود ارتباط برقرار نمایید.

مفهوم کلمه وکیل چیست؟

به طور کلی وکیل به فردی گفته می شود که از جانب شخصی دیگر (حقیقی یا حقوقی) موظف به انجام اموری ویژه و قانونی می شود. وکالت یک عقد جایز می باشد که باید طبق قوانین مدنی صورت پذیرد. عموما از وکیل ها برای حل پرونده های حقوقی و کیفری کمک گرفته می شود. در این پرونده تو سمت وجود دارد که هر دو می تواند از وکیل استفاده نمایند، تا حق هیچ‌کدام از طرفین ضایع نشود.

وکیل پایه یک دادگستری به چه کسی گفته می شود؟

وکیل پایه یک، فردی است که دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته های حقوقی و فقهی بوده یا در آزمون هم تراز با این مدرک، شرکت و موفق به اخذ مدرک شده. در ضمن وکیل پایه یک دادگستری به مدت 18 ماه باید کارآموزی کرده باشد و آزمون شفاهی و کتبی کانون وکلا را نیز قبول شده باشد. عموما بهترین گزینه برای انتخاب وکیل، وکیل پایه است که می تواند به صورت حرفه ای در تمام بخش های قضایی ورود کرده و مشکلات شما را حل نماید.

تفاوت وکیل پایه ‌یک و وکیل پایه دو در چیست؟

مهم ترین تفاوت وکلای پایه یک و دو در میزان گستردگی کار آن ها می باشد به طور که وکیل پایه یک بدون هیچ محدودیتی می تواند، تمام پرونده ها در هر موضوعی را به دست گرفته و موکل خود دفاع کند اما وکلای پایه دو فقط می تواند بدین شرح در پرونده های حقوقی و کیفری ورود نمایند.

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاوره حقوقی فوری کسی است که تحصیلات آکادمی حقوق را سپری نموده و همچنین مجوز لازم را برای کسب و کار از مراجع ذیربط کانون وکلا یا مرکز مشاوران و همچنین کانون سردفتران و… اخذ نموده و تجربه و مهارت و تخصص لازم را برای امر مربوطه داشته باشد.

تخصص های وکیل و مشاوره حقوقی:

  • شرکت ها
  • املاک مثل: مشارکت در ساخت ، خرید و فروش ، موجر و مستاجر ، سرقفلی ، حق کسب و پیشه و…
  • قراردادهای داخلی یا خارجی
  • امور ثبتی اسناد و املاک
  • خانوادگی مثل: طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت، سرپرستی و…
  • ارث و میراث
  • استارت آپ ها و کسب و کار
  • بیمه تامین اجتماعی و وزارت کار
  • امور کیفری: مثل کلاهبرداری، سرقت، توهین، فحاشی، مزاحمت، ضرب و جرح و…
  • شهرداری
  • گمرکات و واردات و صادرات
  • امور پیمان ها
  • بانک ها
  • وصول مطالبات
  • امور پزشکی

وکیل-در-خیابان-مطهری-vakil-dar-khiyabane-motahari

وکیل خانواده در خیابان مطهری:

تعداد مشکلات و دعاوی خانوادگی که بر سر مهریه برگزار می شود در حال افزایش است و در این بین هر دو طرف می تواند متضرر شوند و فرقی ندارد که حق با کدام طرف باشد. در این گونه دعاوی مسئله مهم داشتن بهترین وکیل مهریه در مطهری است که بتواند از حق فرد به درستی حمایت کند و این موضوع که موکل مرد باشد یا زن اصلا مهم نیست. اگر به بهترین وکیل مهریه در مطهری احتیاج دارید از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

وکیل کیفری در خیابان مطهری:

دعاوی کیفری از جمله دعاوی با حساسیت بالا هستند که شما را نیازمند به وکیل کیفری در مطهری می کنند. از آن جایی که جرائم کیفری دارای مجازات های بسیار سنگینی است، توصیه می کنیم اگر به هر شکل درگیر دعاوی کیفری هستید، به سراغ وکیل رفته و هیچ کار اضافه ای نکنید.

وکیل حقوقی در خیابان مطهری:

دعاوی حقوقی نسبت به دعاوی کیفری از گستردگی بیشتر ولی حساسیت کمتری برخوردار هستند، دقت داشته باشید که نسبت به دعاوی کیفری از حساسیت کمتری برخوردار هستند و این لزوما از مهم بودن آن ها نمی کاهد. در دعاوی حقوقی مجازات جرائم به صورت نقدی یا کار خاصی که دادگاه فرد گناه کار را مستلزم می کند، است؛ اما همیشه هم فرد نمی تواند به حق و حقوق خود برسد زیرا به سراغ وکیل حقوقی درستی نرفته است. اگر به دنبال بهترین وکیل حقوقی در مطهری هستید با ما در ارتباط باشید.

وکیل قرارداد در خیابان مطهری:

امروزه خرید و فروش املاک و خودرو و… در مطهری رو به افزایش است که داشتن قرارداد متناسب و مفید برای طرفین حائز اهمیت است. به همین منظور نداشتن وکیل مناسب در این موضوع میتواند سرمایه اشخاص را تلف کند لذا برای داشتن وکیل مناسب در این زمینه می توانید با شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید.

توصیه می کنم در صورت تمایل مقاله مربوط به وکیل قرارداد را از این طریق مطالعه کنید.

وکیل شرکت در خیابان مطهری:

شرکت های یکی از مهم ترین چرخ های اقتصادی هر کشوری هستند که به طرق مختلف باعث بهبود اقتصاد می شوند. یکی از عوامل گسترده کردن شرکت ها انواع قراردادهایی می باشد که با سازمان و شرکت های دیگر بسته می شود، اما همیشه اوضاع به شکلی پیش نمی رود که به نفع شرکت باشد و در بعضی از موارد شرکت های دیگر با قرار دادن بندهایی در قرارداد باعث به خطر افتادن منابع شرکت می شوند.

به علاوه ممکن است به دلایل مختلف شرکت درگیر مسائل قانونی شود، از این رو شرکت به یک یا چند وکیل حرفه ای برای رفع این مشکلات و بررسی قراردادها دارند. داشتن وکیل برای تمام شرکت های الزامی می باشد و شرکتی که از وکیل استفاده نکند به زودی متوجه اشتباهش می شود.

وکیل مهاجرت در خیابان مطهری:

اگر به دنبال وکیل مهاجرت در مطهری هستید حتما به این نکته دقت داشته باشید که این فرد باید به صورت حرفه ای در امور مهاجرت فعالیت کرده باشد و به قوانین کشورهای متعدد یا حداقل کشوری که شما می خواهید مراجعه کنید، آشنا باشد. خدماتی که یک وکیل مهاجرت ارائه می دهد مهم است و شامل تمام مواردی می شود که می تواند دردسرهای مهاجرت شما را کم یا زیاد کند، پس فقط به سراغ وکلای حرفه ای بروید تا در امر مهاجرت به هیچ مشکلی برنخورید، زیرا در صورت بروز مشکل در کشور مقصد کار شما برای حل آن بسیار سخت تر می شود.

نتیجه:

امروزه ارتباط مستقیم با وکیل امری ضروری است لذا در صورت تمایل می توانید از طریق شماره 09122724813 تماس حاصل فرمایید تا پاسخ خود را دریافت نمایید.

اگر در شهر کرج ساکن هستیدو به یک وکیل و مشاوره حقوقی در شهر خود نیازمند هستید کافی است روی لینک مقابل کلیک کنید تا با وکیل کرج ارتباط برقرار کنید:بهترین وکیل و مشاوره حقوقی در کرج

 

امتیاز دهید

پیام بگذارید