شماره وکیل خانواده

شماره تماس وکیل خانواده: وکلا در بیشتر مواقع با پرونده‌هایی با موضوع خانواده دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل داشتن شماره وکیل خانواده برای حل دعاوی خانوادگی در همان ابتدا می تواند کمک شایانی به شما بکند. وکیل خانواده به دلیل این که با عنصر مهم جامعه در ارتباط است باید بسیار حاذق و باتجربه باشد تا مبادا آسیبی هرچند کوچک بر دیواره جامعه بخورد. با توجه به این موضوع، اگر به دنبال بهترین مشاور خانواده در تهران هستید تا آخر مقاله همراه ما باشید.

شماره بهترین وکیل خانواده در تهران:

اگر شما نیز برای مسائل مختلفی از جمله مواردی که پیش تر ذکر شد، تصمیم به گرفتن وکیل خانواده دارید، بهتر است حتما قبل از هر اقدامی این کار را انجام دهید تا مبادا به دلیل نداشتن تجربه اتفاقی برگشت‌ناپذیر برایتان رخ دهد. یکی از مشاوران خبره که می‌تواند شما را در درست‌ترین مسیر برای پرونده‌های خانواده قرار دهد؛ وکیل ابراهیمی است. برای ارتباط مستقیم با وکیل حمید رضا ابراهیمی از طریق شماره «09122724813» با ما در تماس باشید.

آدرس وکیل خانواده در تهران:

شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره حضوری با وکیل و همچنین اعطای پرونده خود به ایشان به آدرس تهران میدان انقلاب کارگر شمالی بعد از جلال نبش کوچه ششم پلاک 42 واحد1 حضور بهم رسانید.

دعاوی و پرونده‌های خانواده:

به طور کلی موضوعات گسترده و متنوعی در حیطه پرونده‌های خانواده قرار می‎‌گیرند که تسلط و تجربه برای موفقیت در آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است. موضوعات زیر به صورت خلاصه مباحث تحت عنوان مسائل قضایی خانواده را پوشش می‌دهند.

  • تغییر جنسیت
  • طلاق (پرونده‌های طلاق زیر مجموعه پرونده‌های خانواده قرار می‌گیرند.)
  • حضانت و ملاقات فرزندان بعد از جدایی والدین
  • اثبات زوجیت و نسب
  • عسر و حرج
  • حضانت
  • درخواست مهریه، نفقه
  • سرپرستی کودکان بی‌سرپرست
  • ارث و میراث
  • اهدای جنین

شماره وکیل خانواده قم

وظایف وکیل خانواده:

با توجه به هر کدام از موضوعاتی که بیان شد، وظایف وکیل خانواده تعیین می‌شود. در بیشتر پرونده‌های حیطه خانواده کارکرد و کلیت کار یکسان است و فقط تفاوت‌هایی در جزئیات وجود دارد. با توجه به اینکه وکیل خانواده با پایه و اساس خانواده سروکار دارد؛ بسیار تجربه و مهارت لازم و ضروری است چرا که کوچک‌ترین خطا و اشتباه ممکن است خسارات زیادی را به همراه داشته باشد.

همچنین وکیل خانواده باید به نمایندگی از موکل خود در تمام جلسات دادرسی حضور پیدا کند و حتی در غیاب موکل خود از آن‌ها دفاع و خواستار حق و حقوقشان شود. عدم آگاهی، تجربه کافی، همچنین عدم تعهد و صداقت یک وکیل خانواده می‌تواند سرنوشت افراد را به طور کلی تغییر یا عوض کند. در نتیجه مسئولت‌پذیری، تعهد، صداقت و تجربه بالا در پرونده‌های موفق از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف وکیل خانواده است.

پیشنهاد می کنیم مقالات ذیل را خانواده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

وکیل تلفنی

وکیل طلاق توافقی

هزینه وکیل‌خانواده:

با توجه به سنگینی و موضوع پرونده‌ها میزان هزینه وکیل مشخص می‌شود. همچنین میزان تجربه و مهارت وکیل نیز بسیار مهم و حیاتی است. بعضی از پرونده‌ها میزان اسناد و مدارکی که برای ارائه دارند، به حد کافی نیست و یا اثبات موضوع مورد نظر دشوار است. لصولا و به طور معمول هزینه حق‌الوکاله این گونه پرونده‌ها با موضوعاتی سبک‌تر تفاوت دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با نامزدی و استرداد هدایای نامزدی این ویس را تا انتها گوش دهید.

جمع‌بندی:

به طور کلی مسائل خانوادگی از جمله؛ طلاق، تغییر جنسیت، درخواست نفقه، ارث و میراث و غیره ممکن است برای هر خانواده‌ای رخ دهد. مهم این است که بدون کمترین خدشه به چهارچوب خانواده مسائل پیش آمده را به کمک افراد باتجربه حل و رفع کنید.

امتیاز دهید

پیام بگذارید