وکیل دعاوی مالیاتی

هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل

وکیل دعاوی مالیاتی اصولاً وکیلی می باشد که تسلط کامل به قوانین و اصول مالیاتی دارد و علاوه بر این تسلط، دارای تخصص و تجربه ی کافی در حوزه ی مشاوره مالیاتی نیز هست. تا بتواند بهترین مشاوره ها را به موکل خود در زمینه ی مشکلات مالیاتی ارائه دهد و این مشکلات را حل کند.

چنین فردی باید در حوزه های مختلف از جمله قوانین و حقوق، امور مالی و امور حسابداری تجربه و تخصص داشته باشد. تا به بهترین شکل ممکن پرونده های مالیاتی را پیگیری کند و در مراجع قضایی مدافع پرونده های مالیاتی یک فرد یا یک شرکت باشد.

مالیات به مبلغ خاصی گفته می شود که دولت بر اساس قانون آن را از اشخاص حقیقی و حقوقی برای تامین کردن بودجه ی کشور دریافت می کند. در واقع مهمترین درآمد کشور مالیات می باشد.

قوانینی که در رابطه با موضوع مالیات وجود دارند بسیار پیچیده هستند و این پیچیدگی باعث می‌ شود تا نیاز اکثر افراد و شرکت ها به وکیل دعاوی مالیاتی افزایش پیدا کند. به خصوص افراد حقوقی به چنین وکلایی نیاز بیشتری دارند.

اگر بخواهیم در رابطه با مالیات توضیح بیشتری ارائه دهیم، باید بگوییم که مالیات ها به دو شکل مختلف  مالیات مستقیم و غیرمستقیم دریافت می شوند. که در مالیات مستقیم، مالیات دهنده کاملاً مشخص خواهد بود و معمولاً مالیات مستقیم روی اموال، درآمدها و دارایی‌ های اشخاص می باشد. اما مالیات غیرمستقیم مالیاتی است که به صورت نامحسوس و غیر مستقیم دریافت می شود.

برای مثال مالیات بر واردات، مالیات بر معاملات و مالیات بر ارزش افزوده در لیست مالیات غیر مستقیم قرار می‌ گیرد. اما در هر صورت هر کدام از این مالیات ها قوانین و مقررات خاص خود را دارند و نیازمند افراد متخصص در این حوزه می باشند.

وکیل دعاوی مالیاتی
وکیل دعاوی مالیاتی در تهران

وظایف وکیل دعاوی مالیاتی چیست؟

وقتی که فردی تحت عنوان وکیل دعاوی مالیاتی شناخته می شود، باید در هیئت های حل اختلاف مالیاتی دفاعیه های لازم را از موکل خود ارائه دهد تا بعد از رسیدگی‌ های لازم، رای به صورت کاملا قطعی صادر شود‌‌.

از آنجایی که قوانین مربوط به مالیات پیچیده هستند و نیازمند تسلط و آشنایی افراد به این قوانین می باشند، وقتی که فردی دچار مشکلات مربوط به مالیات شود، بهتر است که حتما از یک وکیل دعاوی مالیاتی کمک بگیرد تا آن فرد با آگاهی بالایی که دارد بهترین راه حل ها را ارائه دهد‌‌.

در برخی از موارد ممکن است که در حین رسیدگی به پرونده مقررات، قوانین درست اجرا نشوند و در این شرایط هم یک وکیل دعاوی مالیاتی می تواند نسبت به رای صادر شده فرجام خواهی داشته باشد. تا در شورای عالی مالیاتی به این فرجام خواهی رسیدگی شود و مجددا رای جدیدی صادر شود.

علاوه بر این، در دعاوی مالیاتی نسبت به مالیات های قطعی که در مرجع های دیگر قابل طرح نیستند یا حتی نسبت به غیر عادلانه بودن برخی از اعمال هیأت ها نیز می توان اعتراض داشت و تمام این موارد جزو نکاتی می‌ باشند که یک وکیل دعاوی مالیاتی از پس آن بر می آید.

اگر به دنبال این امر هستید که یک وکیلِ خوب و متخصص در حوزه مالیاتی استخدام کنید، می توانید به وبسایت حمیدرضا برادران ابراهیمی مراجعه داشته باشید‌. این فرد با تخصص بالایی که دارد در حوزه‌ های مختلف مالیاتی خدمات حقوقی ارائه می‌ دهد و علاوه بر این در زمینه های دیگر مانند وکیل ملکی، وکیل سفته یا وکیل چک هم موکل می پذیرد.

بررسی خدمات وکیل ابراهیمی

همانطور که اشاره کردیم، علاوه بر وکیل دعاوی مالیاتی در حوزه‌ های مختلف حقوقی و مالی مانند وکیل ثبت، وکیل چک، وکیل ملکی، وکیل فروش و… هم حمیدرضا برادران ابراهیمی خدمات بسیار با ارزشی را ارائه می‌ دهد.

به طور کلی در حوزه دعاوی مالیاتی این فرد می‌ تواند نقشی پررنگ و تعیین کننده در پیروزی شما در پرونده های مالیاتی داشته باشد. زیرا ایشان تخصص بسیار بالایی در حوزه حقوق و قوانین مالیاتی دارند و با توجه به تجربه و دانش بالای خود قطعاً بهترین اتفاقات را رقم می‌ زنند.

وکیل ابراهیمی در زمینه ی گرایش حقوق تجارت بین المللی دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد و با قبولی در ورودی کانون وکلای دادگستری توانسته است که به سرعت پله های موفقیت در حوزه حقوق را طی کند و فعالیت خود را در زمینه وکالت به بهترین شکل ممکن به عنوان وکیل پایه یک دادگستری آغاز کند.

برای کسب آگاهی بیشتر از خدمات وکیل ابراهیمی و دریافت این خدمات می توانید به وبسایت این وکیل متخصص مراجعه داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید با شماره تماس های 02191010983 یا 09927586811 تماس بگیرید و خدماتی که به آنها احتیاج دارید را بیان کنید و در صورت توافق، از خدمات ویژه‌ ی این وکیل استفاده داشته باشید.

هم تهرانی های گرامی و هم شهرستانی های گرامی می توانند از طریق سایت وکیل ابراهیمی از خدمات این فرد آگاهی بیشتری پیدا کنند و در صورت لزوم از خدمات حضوری و آنلاین این شخص متخصص هم بهره ببرند.

بررسی وظایف وکیل دعاوی مالیاتی

وکیل دعاوی مالیاتی وظایف مهمی را برعهده دارد و بررسی این وظایف کمک می‌ کند تا اشخاصی که قصد به خدمت گرفتن چنین وکلایی را دارند، بتوانند با شناخت و آگاهی بیشتری از خدمات این وکلا استفاده کنند.

از جمله خدمات مهمی که این وکلا باید ارائه دهند عبارتند از:

  • پشتیبانی مالیاتی
  • تعدیل مالیات
  • ارائه ی مشاوره های مالیاتی
  • پیگیری پرونده های مالیاتی در شورای حل اختلاف
  • نظارت بر امور مالی
  • آشنایی کامل با قوانین مالیاتی
  • دفاع از حق شخص حقیقی یا حقوقی در پرونده های مالیاتی
  • معافیت مالیاتی

یک وکیل با تجربه و کاردان، به صورت صد در صدی باید روی این نکات و خدمات تسلط داشته باشد تا در صورت بروز کوچکترین مشکلی با تسلط بالای خود بتواند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات مالیاتی مورد نظر را حل و فصل کند.

حمیدرضا برادران ابراهیمی می‌ تواند این خدمات را در بالاترین سطح کیفیت برای شرکت‌ ها و افراد مختلف ارائه دهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیازمند یک وکیل مالیاتی می باشید، می توانید با خیالی آسوده از خدمات با ارزش این وکیل استفاده داشته باشید و مطمئن باشید که در زمینه مالیات دچار سود بسیار زیادی خواهی شد.

سخن آخر

یک وکیل دعاوی مالیاتی با تسلط بالای خود بر قوانین مالی و قوانین مربوط به مالیات ها به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک می‌ کند که در پرونده های مالیاتی پیروز شوند و باعث می شود که حجم مالیات سالانه ی یک شرکت کاهش پیدا کند و افراد با ضرر و زیان مالی زیادی در این زمینه ها روبرو نشوند‌.

در نتیجه می‌ توانیم بگوییم که حضور چنین شخصی در هر شرکتی جزو الزامات بسیار مهم محسوب می‌شود و افرادی که سالانه مالیات زیادی را پرداخت می‌ کنند و یا احساس می‌کنند که در زمینه مالیاتی با بی عدالتی روبرو شده‌ اند، باید چنین وکلایی را به خدمت بگیرند.

در همین راستا حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و فعال حوزه ی مالیاتی می تواند به عنوان وکیل و مشاور مالیاتی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری خدمات مختلفی را برای اشخاص و شرکت‌ ها ارائه دهد. این شخص کمک می‌کند که شما در تمام پرونده های مالیاتی پیروز باشید و به هیچ عنوان با ضرر ها و زیان های مالیاتی روبرو نشوید.

امتیاز دهید

1 دیدگاه

  • ملیکا

    1402-02-25 - 6:55 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیار کاربرهاتون میزارید عالی هستید??

پیام بگذارید