وکیل در ملارد

وکیل به فردی اطلاق می شود که از سمت موکل خود مامور به انجام امور حقوقی و کیفری در چارچوب قانون می شود. زمانی وکیل می تواند اقدامات قانونی انجام دهد که طبق قراردادی از طرف موکل خود مسئول شده باشد، پس اگر به دنبال بهترین وکیل در ملارد هستید، قبل از هر کاری قراردادی که باعث می شود وکیل اقدامات قانونی از سمت شما انجام دهد را مورد بررسی کامل قرار دهید.

وکیل در شهر ملارد:

همانطور که قبل تر هم گفته شد، وکیل با توجه به قراردادی که بین او و موکل نوشته می شود، می تواند امور قانونی فرد را از جانب او انجام دهد، ولی این که این اقدامات تا چه حدی قابل اجرا باشند باید در قرارداد ذکر شود. این که به سراغ کدام وکیل در شهر ملارد می روید بسته به نوع پرونده شما دارد ولی توصیه می کنیم همیشه به سراغ وکیل بروید که به صورت تخصصی در حوزه کاری شما فعالیت داشته باشد.

شماره تماس وکیل ملارد:

پیدا کردن وکیل در ملارد شاید کار خیلی ساده ای در ظاهر باشد ولی این که واقعا بتوانید یک وکیل متخصص در ملارد پیدا کنید کار بسیار سختی است. از این رو جهت مشاوره رایگان با بهترین وکیل ملارد می توانید از طریق شماره «09122724813» با حمیدرضا برادران ابراهیمی در ارتباط باشید. می توانید از طریق شماره گفته شده در ابتدا با متخصصین ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید و بعد برای بررسی دقیق پرونده به صورت حضوری مراجعه کنید.

در چه پرونده هایی باید به سراغ بهترین وکیل برویم؟

این موضوع ارتباط مستقیم با خود شما دارد ولی توصیه می کنیم با توجه به میزان مجازات ها قبل از هر کاری به فکر یک وکیل عالی در ملارد باشید زیرا خیلی از مشکلات قبل از شروع و حل آن در دادگاه می تواند توسط یک توافق خوب توسط وکیل خاتمه یابد. البته خیلی از دعاوی به این شکلی نیستند و شما نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید و در آن دعاوی که اکثر کیفری هستند، شما نیاز بیشتری به یک وکیل مجرب خواهید داشت. 

شایان ذکر است اغلب پرونده ها و موضوعات حقوقی و قضایی حضور مستقیم وکیل امری لازم و ضروری می باشد چرا که حضور وی می تواند جریان و اتفاقات پرونده را به نحو صحیح و قانونی پیش ببرد.

وکیل خانواده در شهر ملارد:

یکی دیگر از دعاوی مهم که بخش زیادی از دادگاه های رو به خود اختصاص داده دعاوی خانواده است که با داشتن یک وکیل خوب می توان از خیلی موارد در همان ابتدای راه جلوگیری نمود. دعاوی خانواده جزو انعطاف پذیر ترین دعاوی هستند که می توان با کم ترین دردسر و با توافق آن ها را حل نمود ولی با توجه به تعداد دعاوی کار شما سخت بود و باید حتما در سریع ترین زمان ممکن بهترین وکیل را پیدا کنید.

وکیل قرارداد در شهرملارد:

شرکت ها بخش بزرگی از دعاوی حقوقی را تشکیل می دهند که دلیل آن عدم درک درست قانون و سو استفاده طرف مقابل است. از این رو به شرکت ها توصیه می کنیم که حتما قبل از هر گونه قرارداد از خدمات مشاوره حقوقی فوری استفاده کنند و در زمان اخذ قرارداد نیز به وسیله وکیل تمام بند های قرارداد را بررسی کنند.

وکیل در ملارد

نشاني مراجع قضايي و ادارات ملارد:

دادگستري ملارد – ملارد – بلوار حضرت رسول اکرم (ص) – جنب شهرداری – تلفن (کلیک کنید)

دادسراي عمومي و انقلاب ملارد – ملارد – بلوار حضرت رسول اکرم (ص) – جنب شهرداری – تلفن (کلیک کنید)

شوراي حل اختلاف ملارد – ملارد – سه راه مارلیک – جنب تالار میلاد نور – ساختمان کیان – تلفن (کلیک کنید)

کلانتری ۱۱ ملارد – ملارد – بلوار رسول اکرم (ص) – جنب فرمانداری شهرستان ملارد

کلانتری ۱۲ مارلیک – فاز ۳ مارلیک – خیابان چناران – جنب اداره بهداشت مرکزی مارلیک

کلانتری ۱۴ اختر آباد – ملارد – روستای اختر آباد

کلانتری ۱۵طلائیه – سرآسیاب – شهرک طلائیه – خیابان معلم – بعد از بلوار راغب

کلانتری بخش صفادشت – کیلومتر ۲۰ جاده ملارد – صفادشت

آدرس و شماره تلفن کلانتری های استان تهران

اداره ثبت اسناد و املاك ملارد – جاده ملارد – بلوار مارلیک – تالار مهر آریا – تلفن (کلیک کنید)

اداره ثبت احوال ملارد – سرآسیاب – بلوار – رسول اکرم (ص) – پایین تر از خیابان مصیب زاده – جنب مجتمع ارم – تلفن (کلیک کنید)

اداره دارايي ملارد – ملارد – مارلیک – خیابان دکتر حسابی – بلوار آرش – جنب پارک – تلفن (کلیک کنید)

اداره كار ملارد – فاز ۳ مارلیک – بلوار دکتر حسابی – روبروی مجتمع تفریحی بازینو – ساختمان وصال – تلفن (کلیک کنید)

اداره اوقاف ملارد – ملارد – بلوار رسول اکرم (ص) – روبروی پایگاه اورژانس – تلفن (کلیک کنید)

امتیاز دهید

پیام بگذارید