وکیل در قم

وکیل تلفنی

همیشه امور قضایی به عنوان یک مشکل سخت برای افراد عادی تلقی می شود و فرقی ندارد که شما متهم باشید یا شاکی، زمانی که شما نتوانید از حقوق خود دفاع نماید و حقتان ضایع شود، شرایط برایتان سخت می شود. از این رو شما نیاز به وکیل در قم دارید که بتواند به صورت قانونی مشکلات شما را حل نماید. این موضوع را در نظر داشته باشید که مسائل حقوقی و کیفری به قدری پیچیده است که وکلای تازه وارد هم نمی توانند به درستی از پس آن بربیایند چه برسد به افراد عادی، پس این موضوع که بدون کمک وکیل در قم اقدامی انجام دهید را عملا از ذهن خود خارج کنید.

وکیل کیست و چه کارهایی انجام می دهد؟

وکیل لفظی است که برای فردی متخصص که مامور انجام امور قانونی افرادی دیگر می شود، استفاده می شود. به علاوه وکالت عقدی قانونی است که باید بر طبق قانون مدنی کشور تنظیم شده باشد و در غیر این صورت از لحاظ اعتبار ساقط می باشد. با توجه به این بیانات می توان نتیجه گرفت که وکیل فردی متخصص در امور قضایی بوده که وکالت موکلین خود را در چارچوب قانون با عقد قراردادی مجاز به عهده می گیرد.

شماره بهترین وکیل در قم:

اگر در قم هستید و به دنبال بهترین وکیل دادگستری برای حل مشکلات خود می گردید، می توانید از طریق شماره‌ی «09122724813» با حمید رضا برادران ابراهیمی وکیل دادگستری در ارتباط باشید. از طریق تماس تلفنی می توانید کلیات پرونده خود را با متخصصین ما در میان گذاشته تا آن‌ها بتوانند شما را به درستی راهنمایی کنند.

اما دقت داشته باشید برای بررسی جزئیات و نظرات تکمیلی نمی توان از نظر تلفن تماس گرفت زیرا وکیل باید پرونده را به طور کامل مطالعه و سپس استراتژی هایی برای پیشروی طرح ریزی کند که این امکان از طریق گوشی غیرممکن است؛ پس اگر می خواهید با بالاترین سرعت مشکلاتتان حل شود، اول به صورت تلفنی با حمیدرضا برادران ابراهیمی ابراهیمی وکیل دادگستری در ارتباط بوده و از او مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس برای اقدامات تکمیلی به صورت حضوری مراجعه فرماید.

انواع وکالت به چه شکل است؟

کار وکالت فقط یک هدف را دنبال می کند و آن هم انجام امور قانونی یک فرد به جای او می باشد؛ اما این کار در دعاوی و اشکال مختلف به اسم های متفاوتی نامیده می شود، ولی هدف همان است. به عنوان مثال در دعاوی حقوقی و کیفری از لفظ های متفاوتی برای وکلا استفاده می شود. لفظ های مختلف وکلا که در پرونده و شرایط مختلف استفاده می شود، شامل لیست زیر می شود.

  • وکیل انتخابی
  • وکیل معاضدتی
  • وکیل تسخیری
  • وکیل سازمانی
  • وکیل اتفاقی

ویژگی های مهم وکیل در قم:

یکی از مهم ترین وظایفی که موکلین دارند، انتخاب بهترین وکیل در قم می باشد که در غیر این صورت درصد و ریسک شکست آن‌ها بالا تر می رود. شاید خود فرد نتواند امور قضایی‌اش را انجام دهد ولی باید بهترین وکیل را خودش انتخاب کند. از این رو توصیه می کنیم حتما ویژگی های مهم یک وکیل که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم به دقت مطالعه کرده و سپس وکیل خود را انتخاب کنید.

  1. سابقه‌ی حرفه ای وکیل در حوزه مشکل شما

مشکلات قضایی بسیار زیاد بوده و اگر می خواهید به سراغی وکیلی بروید باید در نظر داشته باشید که اول از همه وکیل باید جزو وکلای پایه یک دادگستری باشد و سپس در امور و مشکلات شما به صورت حرفه ای فعالیت نموده باشد. فرض کنید شما مشکلات سرقفلی دارید و برای این موضوع به سراغ یک وکیل می روید که بیشتر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده و خوب مسلما انتخاب شما پر ریسک بوده زیرا این وکیل تجربه زیادی در امور سرقفلی ندارد.

  1. سرعت حل پرونده ها

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید، سرعت حل پرونده های مشابه شما می باشد که می تواند نشان دهد، پرونده شما به چه میزان طول خواهد کشید. از این رو حتما سوابق و رزومه وکیل را به دقت و برای چند بار مطالعه کنید.

  1. ویژگی های فردی وکیل

درک این گزینه بسیار سخت می باشد ولی حداقل کاری است که باید شما به آن اهمیت دهید، زیرا اخلاق و طرز برخورد یک وکیل با پرونده بسیار مهم است. توصیه می کنیم بیشتر از هر کار دیگری به این گزینه اهمیت دهید تا وکیلی متعهد و حرفه ای پیدا کنید. هر چقدر برای پرونده خود بیشتر ارزش قائل باشید و به سراغ وکلای بهتری بروید مسلما سریع تر نتیجه می گیرد.

وکیل در شهر قم-vakil dar shahre ghom

تفاوت پرونده های حقوقی و کیفری:

پرونده های حقوقی و کیفری از خیلی لحاظ با هم متفاوت می باشند که در ادامه چند مورد مهم را با هم بررسی می کنیم. دقت داشته باشید که این نوع دعاوی حتی در طرح دعوا نیز متفاوت هستند و شما حتما باید این مسائل را بدانید تا درک کلی از پرونده خود داشته باشید. به طور کلی دعاوی حقوقی و کیفری دارای تفاوت های زیر می باشند.

  1. طرح دعوا

در دعاوی کیفری برای طرح دعوا از شکایت استفاده می شود که در ابتدا باید در دادسرا بررسی و سپس به نیروی انتظامی ارسال شده و در آن جا هم بررسی و در نهایت برای دادگاه ارسال شود. ولی در دعاوی حقوقی از دادخواست استفاده می شود و به صورت در خود دادگاه طرح می شود.

  1. برگه طرح دعوا

برای اقامه دعوای کیفری از هر برگه ای می توان استفاده نمود، اما در دعاوی حقوقی برگه درخواست نامه مخصوص بوده و دارای دادخواست نامه می باشند. مسلما دادخواست در برگه های دیگر به معنای عدم قانونی بودن آن دادخواست می باشد.

  1. مجازات

در دعاوی حقوقی، مجازات ها مالی بوده و فرد باید جزائی نقدی پرداخت نماید که در صورت رضایت فرد پرونده بسته می شود. ولی در دعاوی کیفری مجازات ها با توجه به جرائم فرد شامل زندان های مدت دار، ابد و اعدام می باشد که در کنار آن ممکن است جزائی نقدی هم وجود داشته باشد.

  1. شکل عمومی و خصوصی دعوا

در دعاوی حقوقی فقط شاکی خصوصی وجود دارد و در نتیجه مجازات نیز فقط با درخواست فرد انجام یا بخشید می شود و در صورتی که فرد اعلام رضای نماید پرونده بسته می شود؛ اما دعاوی کیفری به این شکل نیستند و شکل دیگری هم دارند (البته این موضوع برای همه دعاوی صدق نمی کند). در این دعاوی ممکن است دو نوع مجازات در اثر شکایت فرد (خصوصی) و دیگری جنبه عموی دعاوی است که حتی در صورت رضایت شخص شکایت کننده هم اعمال می شود.

فرض کنید فردی سرقت مسلحانه انجام داد باشد و شخص شکایت کننده هم رضایت بدهد، اما این بدان معنی نیست که فرد آزاد می شود. تنها تفاوت این است که فرد در دادگاه حاضر شده و قسمت عمومی جرائم اش بررسی و مجازات مناسب آن که در قانون آمده انجام می شود.

جمع بندی:

اگر درگیر مسائل حقوقی و کیفری هستید و نمی دانید باید چه کار کنید، باید بگویم که تنها کاری که باید انجام دهید رفتن به سراغ بهترین وکیل در قم و مشاوره حقوقی در قم است که می تواند مشکلات شما را به سرعت حل نماید. به این مسئله توجه داشته باشید که مجازات جرائم حقوقی و کیفری در خیلی از موارد بسیار سنگین می باشد که فرد نمی تواند به این سادگی ها از آن خلاص شود، پس قبل از دیر شدن به سراغ بهترین وکیل در قم بروید تا با بالاترین سرعت مشکل شما حل شود.

امتیاز دهید

پیام بگذارید