وکیل برای حضانت فرزند

بهترین وکیل برای حضانت فرزند چه وظایفی دارد؟ زمانی که موضوع طلاق زوجین مطرح می شود مهم ترین مسئله ای که از حساسیت بالایی در تصمیم گیری برخوردار است مسئله حضانت فرزندان است. چون آثار و نتایج جدایی خانواده ها علاوه بر مسئله سویی که بر روی افراد به جای می گذارد بر روی فرزندان این اثرات منفی چندین برابر است. برای حل مسائل و موضوعات این چنینی بهتر است بهترین وکیل برای حضانت را انتخاب کرد این موضوع حساس در حقوق خانواده را به بهترین شیوه ی ممکن رفع کند.

شماره تماس وکیل حضانت فرزند:

این مقاله توسط حمیدرضا برادارن ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی به رشته نگارش درآمده است. شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی فوری با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

اهمیت بهترین وکیل برای حضانت کودک:

معرفی بهترین وکیل برای حضانت از بین وکلای خبره در این خصوص تا حدودی مشکل است چون بیشتر وکلای دادگستری آگاهی کامل و دانش کافی در خصوص مسائل خانواده را دارند. تصمیم بر جدایی با داشتن فرزند ممکن است روند پرونده را قدری پیچیده کند و پیش از هر اقدامی با والدین در مورد نحوه بزرگ شدن کودک و تعلیم و تربیت او به توافق برسند چون دعوا و کشمکش در این خصوص می تواند به روان کودک آسیب بزند.

وکیل حضانت سابقه رفع پرونده های این چنینی زیادی دارد. با تحقیق و بررسی می تواند شرایط کودک و مصلحت او را در پیش والدین به درستی تعیین کند. معمولا وکلا شرایط و صلاحیت های لازم در والدین را بررسی می کنند و بر طبق آن ها نظر نهایی خود را به دادگاه ارائه می کنند.

شرایط و صلاحیت هایی که وکیل حضانت باید از وجود آنها در والدینی که درخواست حضانت داده اند اطمینان حاصل کند شامل مواردی از قبیل صلاحیت اخلاقی، عاقل بودن، توانایی کافی برای حضانت طفل، بلوغ، سلامت جسمی، مجرد ماندن مادر بچه، حضانت طفل ضمن عقد ازدواج و … می باشد. یک وکیل قبل از اینکه به دستمزد خود فکر کند و بدون آگاهی از شرایط موکل خود بخواهد رای حضانت طفل را به نفع موکل خود اخذ کند باید به فکر صلاحیت طفل باشد و اینکه نزد کدام یک از والدین سلامت عقلی و جسمی او خدشه دار نمی شود.

مقاله ذیل را خوانده و در صورت داشتن سوال و دریافت مشاوره حقوقی 24 ساعته با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

سلب حضانت فرزند

خدمات بهترین وکیل برای حضانت فرزند:

بهترین وکیل برای حضانت کاملا با قوانین حضانت آشنایی دارد و می داند در چه مواردی حضانت بر عهده پدر و در چه مواردی بر عهده مادر است و استثناها و ماده های قانونی این مبحث چیست و در چه شرایطی حضانت از یکی از والدین ساقط و به دیگری داده می شود. بر اساس قانون حصانت طفل بعد از طلاق تا هفت سالگی بر عهده مادر است این زمان بر اساس شرایط خاصی از قبیل مجرد بودن مادر، رد صلاحیت پدر، شرایط کودک و … قابل تمدید است و مرد موظف است نفقه کودک را تمام و کمال پرداخت کند.

حال یک وکیل می تواند در اثبات شرایط لازم برای حضانت خدمات دقیق تر و بهتری انجام دهد و با ارائه شواهد و مدارک دادگاه را قانع کند که حضانت طفل پیش پدر یا مادر به نفع خود کودک است. در برخی از موارد هم ممکن است با فوت یکی از والدین طرف دیگر بخواهد حضانت کامل را بر عهده بگیرد که وکیل می تواند دادگاه را متقاعد کند که به جای سپردن کودک به جد پدری یا سایر اقوام به مادر داده شود و یا برعکس

همچنین زمانی که حضانت به یکی از والدین داده شود و فرد در انجام مسئولیت های خود نسبت به طفل کوتاهی کند طرف بعدی می تواند با گرفتن وکیل و ارائه شواهد و مدارک و اثبات آن ها حضانت را از او سلب کند و حتی از طرف مقابل شکایت کند و از دادگاه درخواست مجازات کیفری برای او داشته باشد. در نتیجه باید بگوییم که حضانت طفل یک وظیفه و تکلیف بر عهده والدین است و در صورت جدایی هم باید شرایط را به نحوی فراهم کنند که در درجه اول مصلحت طفل در نظر گرفته شود و هر انچه را به صلاح طفل است را قبول و انجام دهند.

امتیاز دهید

پیام بگذارید