وکیل ملکی – ( وکیل آنلاین + شماره بهترین وکیل ملکی تهران)

وکیل ملکی

در مواقعی که افراد با مشکل حقوقی در موضوع ملک و زمین، مواجه می شوند؛ به دنبال بهترین وکیل ملکی برای حل مشکلات خودشان می گردند، تا بتوانند با کسب مشاوره حقوقی ملکی و دادن وکالت به وکیل ملکی مجرب برای پرونده خود، در جهت احقاق حق خود تلاش کنند.

امروزه کلاهبرداری ها و اختلافات بزرگ درمورد موضوعات املاک، شیوع بیشتری پیدا کرده است؛ بنابراین لازم است که برای قرارداد های مربوط به خرید و فروش املاک، و قرار داد هایی که بین مالک و سازنده، به هنگام ساخت ملک ها و نیز در مواردی که به موضوعاتی در رابطه با املاک برمی خورید، باید از وکیل ملکی که در موضوعات املاکی متخصص باشد، مشاوره بگیرید تا در هنگام مراحل بعدی دچار مشکل نشوید.

امروزه با سر به فلک کشیدن قیمت املاک، کلاهبرداری هایی مثل: انتقال مال غیر، تنظیم نکردن سند برای ملک، فروش مال غیر و تصرف عدوانی و… بسیار رایج شده است؛

بنابراین برای جلوگیری و به دام نیافتادن در این موضوعات، باید اطلاعات حقوقی خود را بالا برده، و در زمانی که می خواهید معامله ای انجام دهید، از وکیل ملکی مشورت بگیرید.

شماره وکیل ملکی ارزان

این مقاله توسط حمیدرضا برادران ابراهیمی وکیل پایه یک داگستری و مشاوره حقوقی به نگارش درآمده است. شما همراهان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی فوری با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل مِلکی، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در حوزه املاک فعالیت می کند، مثل حوزه های: زمین، آپارتمان، مغازه، سرقفلی و… وکیل متخصص امور ملکی در موضوعات دعاوی ملکی، تجربه، تخصص، مهارت و… دارد. 

از مهم‌ترین خصوصیات وکیل دعاوی ملکی، به روز بودن اطلاعات او در رابطه با تبصره ها و قوانین و جریانات مراجع قضایی است. در واقع می توان گفت، وکیل ملکی آنلاین به جدید ترین قوانین نسخ شده آگاهی دارد، بنابراین موکلین می توانند با پرداخت هزینه وکیل ملکی از او در خصوص مشکلات و مسائل ملکی خود مشاوره حقوقی آنلاین توسط بهترین وکیل را بگیرند.

حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان بهترین وکیل ملکی در تهران شناخته می‌ شود و شما می‌ توانید برای انجام انواع معاملات ملکی از خدمات تخصصی و بسیار با ارزش این وکیل متخصص کاردان بهره ببرید و نهایت استفاده را داشته باشید. برای استفاده از خدمات وکیل ملکی با شماره 09122724813 تماس بگیرید.

بهترین وکیل ملکی

چرا برای دعاوی‌ملکی خود باید وکیل ملکی بگیریم؟

گاهی ممکن است مشکلاتی برای شما به هنگام عقد یک قرارداد رخ دهد، و گاهی امکان دارد به عنوان یک شهروند عادی شما هیچ اطلاعی در مورد موضوعات حقوقی و ملکی نداشته باشید، در این مواقع ممکن است که ناخواسته دچار اشتباه شوید و عواقب بدی در انتظارتان باشد، در این هنگام تنها راه نجات شما مراجعه به یک وکیل ملکی متخصص، و وکالت دادن به او است، که با دانش و آگاهی های خود بتواند پیگیری های لازم را انجام دهد و از متضرر شدن شما جلوگیری کند.

زمان مراجعه به وکیل ملکی، هزینه و زمان رسیدن به نتیجه مطلوب برای شما بسیار کاهش پیدا می کند.

وکیل‌ملکی چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل ملکی آنلاین به وکیلی گفته می شود که، تخصص و تجربه زیادی در زمینه های ملکی و املاک دارد، و به وکالت دعاوی می پردازد.

  • وکیل ملکی به دانش روز در رابطه با قوانین جدید و قدیم ملکی، و نظرات اساتید مربوط به موضوعات ملکی در علم فقه و حقوق املاک، اشراف و تسلط کامل دارد.
  • از دیگر خصوصیات بارز وکیل ملکی، داشتن فن و قدرت بیان، به صورت ماهرانه و داشتن تسلط کامل به پرونده است که می تواند کاملا مقتدرانه در حضور قاضی از تمام حقوق موکلش دفاع کند.
  • همچنین یک وکیل ملکی خوب می تواند، با تکیه بر تخصص و تجربه خود انواع داد خواست ها و درخواست های حقوقی و کیفری های ملکی خود را تنظیم کند.
  • امروزه تعداد قوانین و مقررات و آیین نامه های مختلف بسیار زیاد و حساس شده، بنابراین اگر درصورتی فردی نتواند از وکیل ملکی برای احقاق حق خود استفاده کند، نتیجه پرونده باعث تضییع حق او می شود.
  • پرونده های امور ملکی، از موارد تخصصی در دادگاه هستند که با توجه به وجود قوانین بسیار پیچیده آن، بدون استفاده از یک وکیل ملکی نمی توان در آن موفق شد؛ یک وکیل مِلکی خوب علاوه بر دانش و مهارت لازمه، باید شجاعت و جسارت لازم را برای برنده شدن موکل خود در دعوا داشته باشد.
  • موفقیت در پرونده های دعاوی ملکی، مستلزم به داشتن یک وکیل خوب و بررسی رزومه آن وکیل و اطلاع از تجربه و دانش آن، می باشد؛ زیرا تجربه و تخصص در کنار یکدیگر می توانند، وکیل متخصص امور ملکی برند و معتبری را برای شما ایجاد کنند‌.

وکیل ملکی در تهران

حوزه های تخصصی وکیل ملکی

حوزه‌های تخصصی وکیل ملکی به سه قسمت مختلف تقسیم می‌ شود. که هر کدام از این سه قسمت دارای زیر مجموعه های مشخصی هستند که به تفصیل هرکدام را بررسی می کنیم.

دعاوی ثبتی ملکی:

1- افراز 4- ابطال سند معارض
2- تفکیک 5- ابطال اجراییه ثبتی
3- درخواست صدور سند مالکیت 6- ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمیسیون های گوناگون ثبتی

 

دعاوی کیفری ملکی:

  1. فروش مال غیر
  2. تغییر کاربری
  3. خرید و فروش و معامله معارض
  4. کلاهبرداری
  5. جعل سند
  6. انتقال ملک
  7. تصرف عدوانی
  8. خیانت در امانت برای املاک

دعاوی حقوقی ملکی:

  1. حکم تخلیه، خلع ید و اجرت المثل
  2. الزام به تنظیم سند یا ابطال سند
  3. قرارداد های مشارکت در ساخت
  4. افراز و تفکیک ملک مشاع
  5. دستور فروش
  6. کمیسیون ماده ۱۲
  7. ابطال رأی کمیسیون ماده ۱۲

نکات دارای اهمیت ملکی

در قراردادهای ملکی نکات بسیار مهمی وجود دارند. که آگاهی از این نکات، هم برای افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می‌ کنند مهم است و هم با کلای ملکی باید شناخت و آگاهی کامل نسبت به این نکات مهم داشته باشند.

این نکات عبارتند از:

  • بررسی شرط داوری در قراردادهای مربوط به املاک، به شکلی که قرارداد های دارای شرط داوری، در صورت نیاز به تغییر یا اجرای تعهدات قرارداد باید از طریق نهادهای داوری حل و فصل شوند.
  • نکته دوم این است که در تمام قراردادهایی که به املاک مربوط می‌ شود، باید مالک اصلی ملک شناسایی شود. زیرا در اکثریت دعاوی املاک، مالک ملک یک طرف از دعوی قرار می‌ گیرد و هویت مالک اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • طرح دعاوی ملکی باید علیه تمام ایادی قبلی انجام شود‌. ایادی قبلی به افرادی گفته می شود که در گذشته ملک مورد نظر را خرید و فروش کردند.
  • بررسی موقوفه بودن یا نبودن ملک هم جزو نکات بسیار مهم است.
  • اکثر دعاوی مربوط به املاک در زمینه ی پیش فروش املاک هستند و وقتی که مصالح اولیه در ساخت و ساز دچار افزایش قیمت شدند، سازندگان ملک هم با مشکلات زیادی روبرو شده اند و به همین منظور قراردادهای پیش فروش با تاخیر زیادی مواجه شدند.

انواع عقد بیع از دیدگاه وکیل ملکی

عقد بیع یا همان داد و ستد و خرید و فروش است که دارای انواع مختلفی می باشد و آگاهی از انواع آن جزو نکات مهمی است که یک وکیل ملکی باید به آن مسلط باشد.

بیع غرری غرر به معنای خطر و در معرض هلاکت بودن می باشد. بیع غرری به بیعی گفته می شود که یکی از طرفین، یعنی خریدار یا فروشنده با وجود اینکه می داند انجام معامله به زبان این فرد است، اما قرارداد می نویسد.
بیع صرف به خرید و فروش طلا و نقره چه به‌ صورت مسکوک و چه به صورت غیر مسکوک، بیع صرف گفته می شود.
بیع مرابحه در بیع مرابحه فروشنده با اعلام قیمت، کالا را گران تر از قیمت واقعی می فروشد. این بیع هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی انجام می شود.
بیع معاطات بیع بدون صیغه عقد است و به صورت داد و ستد اتفاق می‌ افتد و هیچ قراردادی بین افراد منعقد نمی‌ شود و صرفاً خرید و فروش کالا انجام خواهد شد.
بیع محاباتی به بیعی گفته می شود که ارزش مبیع یعنی مال فروخته شده، کم است و با مبلغ بسیار کمتر از واقعیت واگذار شده است. برای مثال یک ملکی که دو میلیارد ارزش دارد با قیمت ۷۰ میلیون تومان به فروش رفته است. که معمولاً دوستان و اقوام این نوع از بیع را انجام می دهند.
بیع کالی به کالی پرداخت ثمن و مبیع در این بیع اجل دارند و در مقابل بیع نقد می باشند.
بیع نسیه بیعی که ثمن کلی داشته باشد و برای پرداخت آن هم زمان مشخصی تعیین شود.
بیع مؤجل به مؤجل ثمن و مبیع در این بیع هردو کلی در ذمه هستند. این بیع در فقه باطل بوده و در قانون مدنی به طور کامل باطل نشده است.
بیع نقد ثمن و مبیع در این بیع هردو نقد هستند.
بیع معاوضی قراردادی که طی آن طرفین مالی را بین هم رد و بدل می کنند.
بیع شرط این بیع برای معاملاتی انجام می شود که وام گیرنده ملک خود را به بیع شرط به اعطا کننده وام واگذار می‌کند و بعد از این که اقساط را با شروط لازم پرداخت کرد ملک را مسترد می کند. در این معاملات ثمن وجه نقد است.
بیع مشروط وقوع قرارداد در این بیع به امر خاصی منوط شده است.

در چه مواردی باید به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

با شنیدن نام وکیل ملکی شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که اصلاً این وکیل چه کارهایی انجام می‌ دهد و برای چه اهدافی می‌ توان به این وکیل مراجعه کرد و از دانش و تخصص آن بهره برد.

برای اقداماتی مانند خرید و فروش ملک، اجاره ملک، مدیریت ملک، حل اختلافات مربوط به ملک و… یک وکیل ملکی می‌ تواند به شما کمک زیادی کند.

 برای مثال اگر قصد خرید و فروش ملک را دارید این وکیل به شما کمک می‌ کند تا فرایند فروش یا خرید را بدون هیچ مشکلی پیش ببرید و از بروز مشکلات حقوقی جلوگیری کرده و بر اساس قانون فرایند فروش و خرید شما را پشتیبانی می‌ کند. این وکیل حتی در تهیه اسناد و مدارک لازم هم می‌ تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ ای داشته باشد.

اگر قصد اجاره ی ملک را دارید یا قصد دارید که یک ملکی را اجاره کنید و از قوانین مربوط به آن آگاهی کامل ندارید یک وکیل ملکی می‌ تواند به شما برای بررسی و تهیه ی قرارداد اجاره و توافقات لازم در اجاره کمک کند. تا از بروز مشکلات مختلف جلوگیری داشته باشد.

مدیریت ملک هم از دیگر اقداماتی است که یک وکیل ملکی به خوبی از پس آن بر می‌ آید و قراردادهای مربوط به مدیریت ملک را تهیه و بررسی می‌ کند. بروز هرگونه اعتراض و دعاوی مربوط به ملک هم با کمک یک وکیل ملکی به راحتی قابل حل خواهد بود. کسب اطلاعات و جمع آوری مدارک مربوط به ملک در دعاوی مختلف ملکی هم از وظایف مهم وکیل ملکی است. 

فواید تنظیم قرارداد های ملکی (توسط وکیل ملکی)

برای تنظیم قراردادهای ملکی می‌توانید از یک وکیل ملکی ماهر مانند حمیدرضا برادران ابراهیمی کمک بگیرید. این اقدام فواید بسیار زیادی دارد به این صورت که دیگر شما با مشکل و چالش خاصی در فرایند خرید و فروش و اجاره ی ملک روبرو نمی‌ شوید.

زیرا یک وکیل ملکی به تمام قوانین و نکات مربوط به خرید و فروش و اجاره ملک اشراف دارد و راهنمایی‌ های لازم را به شما ارائه می‌ کند. کمک گرفتن از یک وکیل ملکی باعث می‌ شود که در آینده با مشکلات مختلف مانند دعاوی با شهرداری و دعاوی ملکی با افراد روبرو نشوید و همه چیز بر اساس قانون و به درستی پیش خواهد رفت. این اقدام از ایجاد ضرر های مالی گسترده در آینده هم جلوگیری خواهد کرد.

وکیل ملکی آنلاین

مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و وکیل ملکی انلاین، یکی از راه های ساده و کم هزینه برای جلوگیری از ضرر و اتفاقات مهلک است.

با مشاوره تلفنی و یا مشاوره آنلاین با وکلای مجرب ملکی می توانید، تمامی سوالات و ابهامات حقوقی خود را که نیازمند به بررسی یک وکیل متخصص امور ملکی است را پاسخ دهید.

از مزایای مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در امور ملکی، عدم پرداخت هزینه زیاد و درگیری بابت گرفتن وکیل و عقد قرارداد است.

اگر زمانی قصد داشتید حضوری به دفتر وکیل دعاوی ملکی حمیدرضا ابراهیمی بروید، از قبل، اطلاعات لازم را به خاطر بسپارید، و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید، در این صورت وکیل دقیق تر و با اطلاعات کافی به سوالات شما پاسخ می دهد، و شما را راهنمایی می کند.

مقالات ذیل را بخوانید و در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره 09122724813 تماس حاصل نمایید و یا سوال خود را در قسمت نظرات بیان کرده تا توسط وکیل ملکی متخصص به آن پاسخ داده شود.

وکیل ملکی آنلاین

هزینه وکیل دعاوی ملکی چقدر است؟

هزینه وکیل دعاوی ملکی، هیچ گاه نباید صرفا از دید مادی به موضوع نگاه کند، بلکه باید همواره اجرای قانون و عدالت را مد نظر قرار دهد، همچنین برای احقاق حق موکل خود تلاش کند.

برای رسیدگی به پرونده خود می بایست، در همه زمینه ها از جمله دستمزد با وکیل به توافق برسید؛ وکیل ملکی خوب، با دستمزد توافقی کنار می آید و انتظار دستمزد های کلان ندارد؛ این وکیل همواره همراه موکل است و دید مادی به پرونده ندارد.

خوب است بدانید که، هزینه وکیل دعاوی ملکی موضوعی است که ممکن است، در هر پرونده با توجه به موضوع آن و وسعت موضوع متفاوت باشد، حتی گاهی ممکن است حق الوکاله یک وکیل از وکیلی دیگر به دلیل تجربه و آگاهی بیشتر آن، مستلزم هزینه بیشتری باشد.

 همانطور که گفتیم، برای طرح دعوای ملکی لازم است که، از یک وکیل مجرب و خوش سابقه کمک بگیرید.

وکیل، با بررسی مدارک و شواهد، و جمع آوری اطلاعات و اسناد، دادخواست یا لایحه دفاعیه تنظیم می نماید، و با حضور در دادگاه از پرونده دفاع می کند و مانع تضییع حق موکل خود می شود.

حضور وکیل متخصص امور ملکی، در تمامی مراحل پرونده به احقاق حق شما کمک می کند، و همچنین باعث آرامش و قوت قلب شما در جریانات قضایی می شود.

امتیاز دهید

پیام بگذارید